کد خبر: 972185
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
مُبارک در خانه کودک
پیام اصلی این تئاتر برای کودکان و بزرگسالان محیط زیست است و پیام های تحصیلی، توسعه فرهنگ شهروندی و تمیز نگه داشتن شهر را هم در بردارد.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،نگاه خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به نمایش‌های عروسکی و کودکانه نگاه تفریحی و صرفاً پرکردن اوقات فراغت بچه‌ها نیست لذا در نظر دارد خوراک فرهنگی کودکان را  از طریق هنرهای نمایشی تأمین کند چرا که  تأثیر نمایش به‌ عنوان ابزار آموزشی آنقدر اهمیت دارد که می‌توان بسیاری از نکات اخلاقی و تربیتی را از این طریق آموزش داد.

کارگردان تئاتر "مبارک در جنگل سیاه" در همین رابطه گفت: این خیمه شب بازی شاد در ویژه برنامه تاب ستانه هم اجرا و با استقبال شهروندان مواجه شد.

مجتبی طالبی با بیان اینکه این تئاتر برای کودکان و بزرگسالان کاربرد دارد، اظهار کرد: پیام اصلی این تئاتر محیط زیست است و پیام های تحصیلی، توسعه فرهنگ شهروندی و تمیز نگه داشتن شهر را هم در بردارد.

وی با بیان اینکه ساخت عروسک ها توسط زهرا حیدری صورت گرفته، افزود: زهرا حیدری، مهلا حیدری، ملیحه کریمی و صبا مرتضوی عروسک گردانان این خیمه شب بازی هستند که لحظات شادی را برای کودکان رقم می زنند.

این کارگردان با بیان اینکه این تئاتر در حال حاضر ویژه کودکان ۳ تا 11 سال اجرا می شود، بیان کرد: "مبارک در جنگل سیاه" از  ۱۲ تا ۱۸ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۲ ویژه مهدکودک ها و مدارس و ۱۵و ۱۶ مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ ویژه خانواده ها در خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اجرا می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار