کد خبر: 972155
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان:
محمد کشتکار، گفت :خساراتی که کلیه دام‌ها در مقابل بیماری‌های مشترک و واگیردار می‌بینند باید از طرف صندوق بیمه خسارت خود را دریافت کنند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: به استناد ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه کشور تمام دام‌ها در مقابله با بیماری‌های مشترک و واگیردار باید بیمه شوند و در صورت اعمال خسارت دولت موظف به پرداخت 50 درصد حق بیمه است.

محمد کشتکاراظهار کرد: اجباری شدن بیمه دام و طیور از سمت وزارتخانه ابلاغ شده و به استناد ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه کشور که مصوبه 14 اسفند 95 است، وزارت جهاد کشاورزی دستورالعملی را ابلاغ کرده که طی آن تمام دام‌ها در مقابله با بیماری‌های مشترک و واگیردار باید بیمه شوند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: به استناد این دستورالعمل صندوق بیمه محصولات کشاورزی از اول مهر ماه موظف شد تمام دام‌ها چه دامداری صنعتی، چه نیمه صنعتی ،سنتی و یا روستایی، آبزیان و زنبورعسل بیمه شوند، دولت موظف به پرداخت 50 درصد حق بیمه است، خساراتی که کلیه دام‌ها در مقابل بیماری‌های مشترک و واگیردار می‌بینند باید از طرف صندوق بیمه خسارت خود را دریافت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار