کد خبر: 971778
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان:
72 سیدحمیدرضا ابطحی با اعلام این خبر گفت: با توجه به خرید و نصب باکس فیبرنوری 72 نقطه ترافیکی و نیز تأمین کابل فیبر نوری و اتمام پروژه کانال‌سازی برق، شبکه، فوندانسیون و هندهول 72 نقطه ترافیکی شهر، امید است تا پایان سال تعداد نقاط ترافیکی و تقاطع های متصل به شبکه فیبر نوری سازمان فاوا شهرداری اصفهان از مرز 220 تقاطع عبور کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اشاره به  نظارت سالانه بر اجرای شبکه اختصاصی فیبرنوری و تقاطع های سطح شهر اضافه کرد: حوزه معاونت شبکه و زیرساخت این سازمان در طی یکسال گذشته طراحی و نظارت کانال سازی فیبرنوری خیابان چهار باغ عباسی را نیز به انجام رسانده است.

سیدحمیدرضا ابطحی در ادامه از طراحی شبکه فیبرنوری  داخلی ساختمان های باغ پرندگان، میدان میوه و تره بار شهرداری در یکسال گذشته خبر داد و افزود: پشتیبانی بی وقفه از تجهیزات و تاسیسات مرکز داده شهرداری و نیز شبکه فیبر نوری اختصاصی به طول 340 کیلومتر(کابل) از دیگر فعالیت های سازمان فاوا در این مدت بوده است.

احسان جعفری، معاون شبکه و مرکز داده سازمان فاوا شهرداری نیزبیان داشت: شبکه داخلی شهرداری شامل 100 ساختمان و 103 لینک بی سیم را پشتیبانی واز شبکه ارتباطی تقاطع های فعلی سطح شهر به تعداد 150 نقطه و اینترنت شهرداری مجموعاً با پهنای باند 106 مگابیت بر ثانیه نیز بر عهده این سازمان است.

وی با اشاره به خرید فایروال لبه اینترنت  و تامین و به روز رسانی سیستم مقابله با تهدیدات در لایه کاربران (آنتی ویروس) شبکه شهرداری یادآور شد: سازمان فاوا پشتیبانی از کلیه دستگاه ها و تجهیزات سخت افزاری، دوربین های نظارت تصویری، تجهیزات ناوبری اتوبوسرانی و خدمات شهری شهرداری و ... به تعداد بیش از 10هزار دستگاه  را نیز عهده دار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر