کد خبر: 971667
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه منزلت اجتماع نیروی انتظامی طی سال‌های اخیر بسیار تقویت شده است چون این نیرو برای شهروندان مایه آرامش و برای مخلان امنیت جامعه، مایه هراس و بیم است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی صبح امروز در دیدار با فرماندهان انتظامی استان کردستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: اینکه در راستای تقویت دین خدا و شریعت دین اسلام و فی‌سبیل‌الله در نظامی با رهبری انسانی که ویژگی‌های لازم را برای حکومت بر ملت اسلامی دارد، خدمت می کنید، توفیق بزرگی است.

وی تصریح کرد: امروز که به برکت نظام انقلاب اسلامی در چنین شرایطی و زیر لوای حکومت اسلامی و در این مسیر و وادی قرار گرفته‌ایم عنایت الهی است که باید قدردان آن باشیم و در این مسیر با شیاطین بجنگیم.

زمین باید دست صالحین خداوند باشد

وی گفت: زمین باید دست صالحین خداوند باشد و برای تحقق این مهم اجرای امر به معروف و مقابله با منکرات و مبارزه با شیاطین از نیازهای اصلی در راستای تحقق حکومت صالحین بر زمین است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شیاطین همه و همه برای تقویت فرهنگ منحط غربی و شیطانی تلاش می‌کنند و در نقطه مقابل این انسان‌های صالح هستند که در راستای حاکمیت دین خداوند و حاکمیت فطرت انسانی گام بر می‌دارند.

وی اضافه کرد: آنها ظلم می‌کنند و با ترویج ضدارزش‌ها مانند مشروب، اعتیاد، فحشا و غیره دنبال ترویج فساد در جامعه برای دستیابی به اهداف غیرانسانی خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه حکومت‌داران جهانی می‌دانند که ایران اسلامی مشغول زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن اسلامی است.

حرکت در جبهه حق از خروجی کارها مشخص می‌شود

حسینی‌شاهرودی افزود: نتیجه و خروجی رفتار انسان‌هاست که نشان می‌دهد که در چه جبهه‌ای گام بر می‌داریم، اگر خروجی کارها منجر به رضای خدا و گسترش ارزش‌های دینی می‌شود در جبهه حق قرار گرفته‌ایم.

وی اظهار کرد: پیروزی براساس آنچه خداوند وعده دارد با جبهه حق است و تمام مکرهای جبهه دشمنان با همه عده و عده، تسلیحات نظامی و انسانی محکوم به شکست خواهد بود که این را در طول تاریخ اسلام در جنگ‌های مختلف مسلمانان علیه کفر شاهد بوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان داشت: کمک خداوند بزرگترین سرمایه‌ سپاه حق در برابر سپاه باطل است و پیروزی و شهادت در راه خدا هر دو عین پیروزی است و شهدای انقلاب ما پیروز چنین میدان نبردی بودند.

حسینی‌شاهرودی اظهار کرد: سپاه حق خدایی دارند که صحنه‌ها را عوض می‌کند چیزی که سپاه مقابل از آن محروم هستند و همین امر موجب می‌شود با کمترین امکانات پیروز میدان مقابله با دشمنان باشند.

وی با بیان اینکه ایمان باید در تک‌تک  افراد جامعه رشد و تقویت پیدا کند، گفت: هرجا که ایمان در وجود ما بود و نفوذ کرد پیشرفت حاصل شده و این را در طول تاریخ انقلاب همواره تجربه کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: زمانی که عربستان جنگ را علیه یمن شروع کرد حتی یک درصد هم پیش‌بینی نمی‌کرد که به این میزان فلاکت و بدبختی می‌رسد.

حسینی‌شاهرودی گفت: در طول تاریخ نامردی‌ها و عهدشکنی‌های آمریکا همواره برای ما ثابت شده است، اینکه هرگز به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیستند و مذاکر با آنها اصلا جایز نیست.

قدرت و اقتدار امروز ایران از برکت لطف الهی است

وی با بیان اینکه ایران انقدر قدرت دارد که یک ساعته می‌تواند دشمنان خود را از بین ببرد، اظهار کرد: رسیدن به این سطح از اقتدار و قدرت مقابله با دشمنان همان لطف الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه شعار هفته نیروی انتظامی امسال بسیار هوشمندانه انتخاب شده است، گفت: اینکه زمان را بشناسیم و فرزند زمان خود باشیم و هوشمندانه در برابر دشمنان ایستادگی کنیم، اهمیت زیادی دارد.

وی تصریح کرد: برای پیروزی در برابر هر دشمنی باید توانایی‌ها را با توجه به میزان توانایی و سطح قدرت نظامی و غیره دشمنان در بالاترین سطح ارتقا ببخشیم و با برنامه‌ریزی هوشمندانه و به روز سازی در برابر آنها ایستادگی کنیم.

تجهیزات هوشمند توسط انسان‌های هوشمند ساخته می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: تجهیزات هوشمند که سرعت بالا و هزینه پایین داشته باشد توسط انسان‌های هوشمند ساخته می‌شود و این تجهیزات در مسیر رسیدن به اهداف در اختیار انسان‌های هوشمند قرار گیرد.

حسینی‌شاهرودی اذعان کرد:  تا زمانی که انسان‌ها هوشمند نشوند از تجهیزات هوشمند هم نمی‌توانند استفاده کند ما در عصر کنونی نیاز به انسان‌های هوشمند برای استفاده هوشمندانه از تجهیزات هوشمند هستیم.

وی تعهد را از الزامات هوشمندی عنوان کرد و گفت: تعهد موجب می‌شود که انسان‌های هوشمند به مکانی که زمینه تربیت آنها را فراهم کرده متعهد باشند و با این کار فرار مغزها اتفاق نمی‌افتد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان کرد: بحث هوشمند کردن ساختمان‌ها، فضاها، مرزها و غیره همه و همه باید اتفاق بیفتد اگر هوشمندی با این شکل وجود داشته باشد، مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان آسان‌تر خواهد شد.

تامین معیشت مردم در نقاط مرزی لازمه ریشه‌کنی قاچاق است

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: برای مقابله با موضوع قاچاق در مرحله اول باید معیشت مرزداران تامین شود که اگر چنین شد خود همین مرزداران مدافعین واقعی مرز خواهند بود.

وی اضافه کرد: مرزها خودشان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای رونق اقتصادی مرزنشینان و سایر نقاط کشور هستند از این ظرفیت‌ها باید به نحو احسن استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز دشمنان تمام توان خود را برای ایجاد خاورمیان آلوده با ترویج اعتیاد به انواع مواد مخدر صنعتی بکار بسته‌اند باید برای مقابله با این هجمه‌ها هوشیارانه و هوشمندانه عمل کرد.

حسینی‌شاهرودی اظهار کرد: با توجه به گستره فعالیت‌های نیروی انتظامی با اقشار جامعه باید به نحوی عمل کنیم که مردم به نوعی از حضور نیروهای انتظامی حس آرامش داشته باشند که البته این کار انجام گرفته و مردم همین دیدگاه را دارند ولی باید بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

منزلت اجتماعی نیروی انتظامی تقویت شده است

وی اضافه کرد: منزلت اجتماع نیروی انتظامی طی سال‌های اخیر بسیار تقویت شده است که این مهم زمینه را برای رسیدن به اهداف و وظایف بیش از پیش فراهم کرده است.

به گفته وی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی برای شهروندان مایه آرامش و برای مخلان امنیت جامعه، مایه هراس و بیم است، لذا ملت ایران باید قدر این نعمت را بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: کارهای خوبی در نیروی انتظامی انجام شده و همواره رو به رشد و ترقی است.

حسینی‌شاهرودی افزود: نیروی انتظامی یک سازمان زنده، پویا و سرحال است و داشتن روحیه نشاط و تلاش در نیروهای مسلح موجب اقتدار بیش از پیش آنها شده است.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر