کد خبر: 971365
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اردبیل:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال بیش از یک میلیون و ۹۲۱ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با بیان اینکه در این مدت ۱۴۸ هزار برگ بارنامه صادر شده، اظهار داشت: انواع محصولات کشاورزی، سیمان، مواد غذایی، چوب، آهن آلات و سوخت بیشترین کالاهای جابجا شده است.

 وی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و ۸۰۰ دستگاه کامیون در استان اردبیل بیان کرد: میانگین عمر ناوگان باری در استان ۱۸ سال است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه سالانه بیش از سه میلیون تن بار در استان جابجا می شود، اظهار داشت: برای حمایت از رانندگان تاکنون بیش از ۴۵ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی در بین تلاشگران عرصه حمل و نقل توزیع شده است.

شیرین زاده با بیان اینکه در حال حاضر تعداد لاستیک های موجود در استان بیش از نیاز رانندگان می باشد و با انباشت لاستیک روبرو هستیم، گفت: توزیع لاستیک به نرخ سهمیه در جهت کاهش هزینه های آنان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تلاش ها و برنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای حل مشکلات رانندگان اظهار امیدواری کرد با حل مسائل و مطالبات قانونی این تلاشگران عرصه حمل و نقل شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور و استان در سال حمایت از کالای ایرانی باشیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و روان دانست و افزود: بر نحوه عملکرد شرکت های حمل و نقل نظارت مستمر شده و به تخلفات آنان در قالب کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر