کد خبر: 971327
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
تئاتر "اژدهاک" در اصفهان اجرا می شود؛
تئاتر هنر گفتگوی هنرمند است با جامعه‌ای که در آن زیست می‌کند لذا هنرمند با هنر و خلاقیت خود می‌تواند بیانگر دیدگاه اقشار جامعه باشد، از این رو حمایت از این هنر ضروری است.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، کارگردان تئاتر اژدهاک گفت: ضحاک یا اژدهاک شخصی است که دو مار روی شانه دارد و برای اینکه این مارها به او آسیبی نرسانند هر روز باید مغز دو نفر از جوانان شهر را به آن ها بدهد.

رهام بحیرایی با بیان اینکه تئاتر "اژدهاک" اثر بهرام بیضایی بازخوانی جدید و مدرن قصه اسطوره ای ضحاک است، افزود: در تئاتر اژدهاک نشانه ای از داستان ضحاک وجود دارد اما شاید ربطی به داستان دقیق آن نداشته باشد و بیشتر اینکه چه اتفاقی می افتد که ضحاک خونخوار می شود را بررسی می کند.

وی با بیان اینکه در این تئاتر کمتر از نقالی استفاده شده است، افزود: در این تئاتر مهرزاد مشکل گشا به عنوان بازیگر اصلی به ایفای نقش می پردازد.

وی ادامه داد: آتوسا آگاه، محمدمسیح تحویلیان، میلاد چراغی، غزل خدابخش، امیررضا دودانگه، نیما دهقانی، علی رجبی، علی رئیس زاده، شیما زاغیان، آتنا سلیمانی، مائده شفیعی، منیره شیروانی، نجمه شیرانی، هانیه قجاوند، فریناز کاظمی، مهدی کامرانی، فاطمه مختاری، محمدعلی مرادی زاده، حسن میردامادی و فاطمه نیکبخت از جمله بازیگران فرم این نمایش هستند.

گفتنی است؛ تئاتر "اژدهاک" از یکم به روی صحنه رفته و تا ۲۰ مهر هر شب از ساعت ۱۹ در سالن نمایش اصفهان واقع در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اجرا می شود که علاقه مندان می توانند بلیط این تئاتر را از سایت partakticket.com تهیه کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار