کد خبر: 971325
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
مدیر دفتر تخصصی سینما شهرداری اصفهان:
اين روزها به واسطه گردش آزاد اطلاعات اين امكان براي علاقه‌مندان سينما فراهم آمده كه به سادگی به همه فيلم‌ها دسترسي داشته باشند. همسو با اين امكان اما يك ضرورت نيز سر برمي‌آورد و آن روش دقيق فيلم ديدن و تحليل آن است. نقد و بررسي فيلم به مثابه يك اثر هنری و یک كار جمعي كه حاصل تلاش دست اندركاران متعدد است، كار ساده‌ای نيست و آشنايی با آن نيازمند درس و استاد و مطالعه و تحقيق است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،مدیر دفتر تخصصی سینما گفت:  برنامه"آشنایی با مبانی نقد در سینما و هنرهای تصویری" از 11 مهرماه به مدت ۱۱ جلسه با حضور کارشناسان برگزار می شود.

مصطفی حیدری با بیان اینکه دبیر جلسات علیرضا ارواحی است، افزود: نوید پور محمدرضا، پرویز جاهد، امین حامی خواه، محسن خیمه دوز، بابک کریمی، مهدی ملک، وحید اله موسوی، محمدحسین میربابا، محمد هاشمی و علی یحیایی از جمله کارشناسان این برنامه هستند.

وی ادامه داد: این برنامه آموزشی از سوی دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که آخرین مهلت ثبت نام در آن 10 مهرماه است که شامل ارائه گواهی شرکت در دوره به شرکت کنندگان نیز می باشد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان نمی دانند در حوزه پژوهش سینما یا مطالعات سینمایی و در مواجه با فیلم ها باید چگونه رفتار کنند. به همین خاطر این دوره در ادامه دوره سال گذشته برگزار می شود که علاقه مندان به درک این حوزه و نقد مکتوب و شفاهی برسند.

گفتنی است؛ برنامه "آشنایی با مبانی نقد در سینما و هنرهای تصویری" از پنجشنبه ۱۱ مهرماه از ساعت 16:30 در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار می شود که علاقه مندان می توانند برای ثبت نام با شماره ۳۲۲۴۳۸۹۶ تماس حاصل کرده و یا به دفتر تخصصی سینما واقع در خیابان استانداری مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار