کد خبر: 971308
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
شهردار سنندج
شهردار سنندج از اختصاص یک دستگاه اتوبوس برای راه‌اندازی کتابخانه سیار با هدف ارتقای سطح دانش عمومی و ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، حشمت‌اله صیدی صبح امروز در دیدار با مدیرکل کتابخانه عمومی استان کردستان و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی تاثیر بسزایی در روند جامعه‌پذیری و ارتقاء فرهنگ دارد، اظهار داشت: ترویج این سنت حسنه در راستای اشاعه فرهنگ کتابخوانی و ارتقای شاخص‌های مطالعه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در میان شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید برای انس گرفتن شهروندان، جوانان و نوجوانان با کتاب تمام تلاش و توان خود را به کار بگیریم.

وی افزود: با هدف ارتقای سطح دانش عمومی و همچنین ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی یک دستگاه اتوبوس برای راه‌اندازی کتابخانه سیار اختصاص می‌یابد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان هم در این دیدار از همکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج تقدیر کرد.

محمد عبدالملکی بیان کرد: پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها که حق قانونی آنان بوده توسط شهرداری بموقع پرداخت شده است.

وی گفت: نهاد مردمی همچون شهرداری و شورای اسلامی شهر می‌توانند بستر لازم برای ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه را مهیا کنند و در این راستا باید تمامی نهادها و حوزه‌های مختلف همکاری و تعامل لازم داشته باشند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر