کد خبر: 971006
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
مربی تیم ملی آکروژیم ایران از آمادگی ملی‌پوشان ایرانی برای حضور در رقابت‌های آسیایی این رشته ورزشی خبر داد و با ابراز خرسندی از کیفیت اردوی آماده‌سازی تیم ملی آکروژیم در سمنان گفت: برای رسیدن به آمادگی کامل تا برگزاری رقابت‌های آسیایی یک اردوی دیگر برگزار خواهیم کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: کریم محمد زاده با بیان اینکه چهارمین اردوی تیم ملی در سمنان برگزار شد اظهار کرد: تیم ملی آکروژیم ایران ۱۵ مهرماه به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون چهار مرحله اردوی تیم ملی آکروژیم برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شده است و پنجمین و آخرین مرحله آن ۶ تا چهاردهم مهرماه قبل از اعزام تیم در تهران برگزار می‌شود.

محمد زاده با اشاره به اینکه این تیم متشکل از ۱۲ ژیمناستیک کار است گفت: رقابت‌های قهرمانی آسیا در دو رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان برگزار می‌شود.

مربی تیم ملی آکروژیم ایران با اشاره به سهم بالای استان سمنان از تیم ملی در این رشته ورزشی عنوان کرد: این ژیمناستیک کاران از استان‌های سمنان، یزد و فارس به اردوی تیم ملی دعوت‌شده‌اند و از مجموع ۱۲ ژیمناستیک کار ۶ نفر از ژیمناستیک کاران استان سمنان هستند.

وی با اشاره به اینکه رشته ورزشی آکروژیم شاخه‌ای ترکیبی از رشته ورزشی ژیمناستیک محسوب می‌شود بیان کرد: در حال حاضر ۲ هزار ورزشکار در رشته ژیمناستیک در حال فعالیت هستند.

مربی تیم ملی آکروژیم ایران با ابراز خرسندی از امکانات سالن تمرینی قرار داده شده در اختیار ژیمناستیک کاران در سمنان گفت: شرایط اردوی تیم ملی بسیار خوب است و امیدواریم به نتیجه دلخواه در این دوره از مسابقات آسیایی دست‌یابیم.

محمد زاده یادآور شد: رقابت‌ها در دو بخش گروه‌های دو نفره و چهار نفره برگزار می‌شود و ورزشکاران در آمادگی کامل برای اعزام به این دوره از رقابت‌ها قرار دارند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار