کد خبر: 970934
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) :
فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) با بیان بخشی از دستاوردهای بی‌شمار دفاع مقدس، گفت: اینکه دشمن جرات حمله نظامی علیه ایران را ندارد یکی از این دستاوردهاست و دفاع مقدس برای همیشه دشمن را از مرزهای‌مان بیرون راند.

سردار مصطفی محمّدی  در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با عنوان آبروی محله در بخش ترکمانچای میانه، با اشاره به اهمیت و جایگاه شهدا در جامعه و لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، افزود: امروز به برکت ۸ سال دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران در اوج قله های قدرت و اقتدار منطقه و جهان ایستاده است.

وی با بیان اینکه حکومت شیعه با محور انقلاب اسلامی هیچگاه همسو با استکبار و غرب حرکت نکرده و نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: بدون شک قدرت بی نظیر دفاعی ایران که با تکیه بر توان داخلی ایجاد شده است، عامل اصلی بازدارندگی در مقابل یاوه گویی های پوچ آمریکا و هم پیمانان اوست.

سردار محمدی فرهنگ ایثار و مقاومت در منطقه و جهان را ناشی از فرهنگ عاشورا و تفکر ناب حضرت امام خمینی(ره) و رهبری عظیم الشان نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: قدرت مقاومت در سایه ولایت، تهدات نظامی و امنیتی دشمنان را صدها کیلومتر از مرزهای ما دور ساخته است.

همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با عنوان آبروی محله ترکمانچای با شرکت صدها نفر از مردم، مسئولین و بسیجیان در مقابل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهر برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر