کد خبر: 970830
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:
مردم نیکوکار و حسینی استان اصفهان در دهه اول محرم امسال ۳۸۸ هزار وعده غذای گرم و ۶۲۶۴ سبد کالا به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کمک کردند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از کمیته امداد، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه طرح احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا انتهای ماه صفر اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار و حسینی استان در دهه اول محرم امسال بیش از ۹ میلیارد و ۲۵۹ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کمک کردند.

متین پور افزود: این میزان کمک در قالب ۳۸۸ هزار وعده غذای گرم و ۶۲۶۴ سبد کالای اساسی در اختیار جامعه تحت حمایت کمیته امداد در سراسر استان قرار گرفت.

وی استقبال نیکوکاران و عزاداران حسینی از این طرح را قابل‌توجه ارزیابی کرد و گفت: میزان کمک جمع‌آوری‌شده در این طرح در دو ماه محرم و صفر سال گذشته شش میلیارد و ۴۰۱ میلیون تومان بود که امسال کمک‌های خیران و نیکوکاران در دهه اول ماه محرم از این میزان گذر کرده است.

متین پور توجه مردم استان اصفهان به همشهریان نیازمند خود را نشانگر عمق باورهای دینی و معنوی آن‌ها دانست و گفت: این مردم شریف در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین نیز حمایت ۱۰۲۴ فرزند یتیم و نیازمند را دهه اول محرم بر عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه این نهاد برای تسهیل اعزام ۲۴۰۰ مددجوی اصفهانی به پیاده‌روی اربعین، گفت: بدون مشارکت و کمک مردم تحقق اهداف حمایتی کمیته امداد به‌منظور توانمندسازی و افزایش عزت و اعتمادبه‌نفس مددجویان میسر نخواهد بود و در زمینه پرداخت کمک‌هزینه شرکت در راهپیمایی اربعین نیز مانند همیشه نیازمند همیاری و کمک مردم فهیم استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به سهیم شدن در طرح‌های کمیته امداد می‌توانند به نزدیک‌ترین دفتر این نهاد در محل سکونت خود و یا به پایگاه‌های تخصصی mohsenin.ir، shogheziarat.emdad.ir و emdad.ir مراجعه و یا از کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ استفاده کنند.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار