کد خبر: 970824
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان اصفهان:
همزمان با سراسر کشور، پویش مشق مهر بمنظور تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخودار تحت پوشش بهزیستی استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، علی‌اصغر شاهزیدی با اعلام این خبر گفت: پویش مشق مهر در سازمان بهزیستی کشور با هدف تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان بی‌بضاعت و تحت پوشش بهزیستی تا ۱۰ مهر ماه در سطح کشور انجام می شود .

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان اصفهان، تعداد دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی استان را؛ نه هزار و 500 نفر اعلام کرد و افزود: در همین راستا تاکنون دو هزار و 500 دانش‌آموز واجد شرایط، بسته نوشته افزار و لوازم‌التحریر دریافت کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدوار هستیم مردم استان اصفهان با پیوستن با این پویش و حمایت از کودکان بی‌بضاعت، زمینه برابربا دیگر دانش‌آموزان برای تحصیل آنان را فراهم آورند.

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان اصفهان یادآور شد: شهروندان می‌توانند جهت مشارکت در این پویش ملی از طریق شماره حساب 2173450241001 به نام مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان و یا با گرفتن کد دستوری #1400018*4*733* از طریق تلفن همراه و تماس با شماره‌های  36412588 و 36414360 ما را در این امر خیر یاری نمایند.

شاهزیدی خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور به استان‌ها؛ استان اصفهان 800 پوستر در ادارات کلیه شهرستان‌های استان، مراکز غیردولتی و مهدها توزیع کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر