کد خبر: 970819
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
گفت وگوی " جوان آنلاین" با سرمربی تیم ملی شنا
درمسابقات قهرمانی شنا آسیا تیم ملی کشورمان موفق شد دومین مدال ارزشمند خود را توسط علی جعفری کسب کند. پیش از این بنیامین قره حسنلو توانسته بود مدال برنز ماده ۵۰ متر آزاد را کسب کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: علیرضا طاهریان سرمربی تیم ملی شنا درباره مدال آوری ملی پوشان در مسابقات آسیایی شنا گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود. بچه‌ها نتایج بسیار خوبی تا امروز کسب کرد دو رکورد شکنی بسیار عالی توسط علی جعفری که فقط ۱۵ سال دارد کسب شد. جعفری با ثبت دو رکورد ملی رده سنی ۱۵_۱۷ سال در ماده‌های ۱۵۰۰متر و ۸۰۰متر آزاد موفق به دریافت نشان برنز در فینال ۱۵۰۰ متر آسیا شد.
طاهریان: می‌توانیم در مسابقات جهانی سهمیه ورودی المپیک را کسب کنیم
وی افزود: پیش از این در روز اول بنیامین قره‌حسنلو توانسته بود مدال برنز مسابقات در ماده ۵۰ متر آزاد با زمان ۲۳.۲۳ کسب کند. ضمن اینکه متین سهران دیگر شناگر ایران نیز با درخشش در ماده ۲۰۰متر ازاد و ثبت زمان ۱:۵۵:۲۳ رکورد ملی این ماده را شکست.
سرمربی تیم ملی درباره رکورد شکنی جعفری اظهار داشت:در روز سوم پنج نماینده در مسابقات حضور داشتند که جعفری با ثبت دو رکورد ملی رده سنی ۱۵_۱۷ سال در ماده‌های ۱۵۰۰متر و ۸۰۰متر آزاد موفق به دریافت نشان برنز در فینال ۱۵۰۰ متر آسیا شد. او با ثبت زمان ۱:۵۹.۱۶ به کار خود پایان داد. دیگر ملی پوشان هم در رده‌های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.
طاهریان در ادامه اخطر نشان کرد: با توجه به نتایجی که کسب شد هدف مان این است تا انشاله جعفری را برای مسابقات جهانی اعزام کنیم تا بتواند در مسابقات جهانی سهمیه ورودی المپیک را بدست آورد.

جابجایی رکورد افتخار بزرگی است
علی جعفری مدال آور برنز مسابقات آسیایی هم درباره رکوردشکنی اش گفت: افتخار بزرگی است که توانستم هم در رده نوجوانان و هم جوانان در ماده ۱۵۰۰ متر رکورد را جا بجا کنم. سطح مسابقات بسیار بالا بود و بهترین‌ها دراین دوره حضور داشتند.
وی افزود: تمام بچه‌ها در این دوره با تمام قدرت در مسابقات شرکت می‌کنند و خدا را شکر بینامین قره حسنلو هم توانست مدال ارزشمندی را در ماده ۵۰ متر آزاد کسب کند. ضمن اینکه ما در رشته تیمی بزرگسالان هم توانستیم مدال ارزشمندی کسب کنیم.طاهریان: می‌توانیم در مسابقات جهانی سهمیه ورودی المپیک را کسب کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار