سرویس ورزشی جوان آنلاین: استعداد لازم برای پول درآوردن در این فوتبال وجود دارد، اما فدراسیون فوتبال و باشگاهها بلد نیستند و طرح و برنامه ندارند. درآمدهایی که از فوتبال کسب میشود به اندازهای است که میتوانیم هزینههای فوتبال کشور را پرداخت کنیم، اما مشکل از مدیریت ماست که نمیتواند طرح و برنامهای برای درآمدزایی داشته باشد. انحصار صداوسیما در پخش تلویزیونی مانع درآمدزایی در ایران نیست. باید راه درآمدزایی را در تلویزیون ایران ایجاد کنیم. اگر صداوسیما قادر به درآمدزایی هنگفت از این فوتبال باشد، میتواند بخشی از آن را به فوتبال بدهد، اما صداوسیما هم مانند فوتبال ایران برنامهای ندارد و باید به جای سامانههای پیامکی، راهکار درستی ارائه شود و در فوتبال هم باید فردی حضور داشته باشد که بتواند طرحهای اقتصادی را به صداوسیما نیز ارائه کند. این فوتبالیها هستند که باید طرح و برنامه بریزند و راهکار ایجاد کنند، نه اینکه چشم به جای دیگری داشته باشند. مدیریت اگر بتواند موانع اقتصادی را حل کند، تیم قدرتمندی را هم از حیث فنی آماده میکند، پس قبل از هر چیزی باید مشکلات اقتصادی رفع شود و آن مجموعه به ثبات برسد. متأسفانه ما ابتدا کسی را انتخاب میکنیم و بعد برایش کت و شلوار میدوزیم، در حالی که باید کتوشلوار مدیریت را دوخت و گفت هر کسی که میتواند این کت را به تن کند، قدم جلو بگذارد.