کد خبر: 970504
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: وضعیت برخی آسیب‌های اجتماعی در استان نگران‌کننده است که از جمله آنها می‌توان به طلاق اشاره کرد که ۷۰درصد آن در هفت سال نخست زندگی رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در جلسه شورای اداری اردبیل اظهار کرد: در حوزه سیاسی استانداری در راستای شناسایی آسیبهای اجتماعی موجود در استان اقدامات خوبی انجام شده است تا با آنها راههای پیشگیری و مقابله بررسی شود.

وی با بیان اینکه طلاق یکی از آسیبهای اول استان است، یادآورشد: این آسیب می تواند نزاع، افسردگی، ناامیدی در بین خانواده‌ها، اعتیاد و همچنین ضربه زدن به مسائل اقتصادی استان منجر شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: باید اولویت کاری مدیران در دستگاه‌های مختلف تلاش برای خدمتگزاری به مردم و پیشبرد اهداف نظام و دولت باشد که مدیران در صورت ناکارآمدی و کم‌کاری و نداشتن انگیزه برای خدمت‌رسانی، از عرصه مدیریت خارج می‌شوند.

بهنام‌جو با بیان اینکه "با هیچ مدیری تعارف نداریم و عقد اخوت با کسی نبسته‌ایم" گفت: بسیاری از مدیران استانی در حوزه برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده به‌خوبی عمل کرده و در تولید و اشتغال اقدامات مطلوبی انجام داده‌اند که انتظار می‌رود تمامی مدیران در این زمینه فعال باشند.

استاندار اردبیل با یادآوری برخی پروژه‌های حیاتی در استان ابراز کرد: از مهمترین طرح‌های توسعه‌ای استان راه‌آهن اردبیل بوده که در این زمینه پیگیری‌ها به‌صورت مداوم انجام شده و می‌شود تا بتوانیم شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن باشیم.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر چندین واحد تولیدی بزرگ در استان با همت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اجرایی شده و پروژه‌های مختلفی در بخش گردشگری محقق شده است که باید این مهم تداوم یابد.

بهنام‌جو احداث سدهای خاکی و بزرگراه‌ها را از دیگر اقدامات در راستای توسعه استان برشمرد و افزود: باید با روحیه جهادی و بسیجی که رزمندگان در دوران دفاع مقدس داشتند زمینه برای توسعه هرچه بیشتر در منطقه فراهم شود.

استاندار اردبیل با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در استان گفت: وضعیت برخی آسیب‌های اجتماعی در استان نگران‌کننده است که از جمله آنها می‌توان به طلاق اشاره کرد که 70 درصد آن در هفت سال نخست زندگی رخ می‌دهد و باید برای جلوگیری از این امر مشاوره‌های ازدواج با کاهش هزینه‌های مشاوره برنامه‌ریزی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر