کد خبر: 970468
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
رئيس پليس فتا استان اصفهان :
یک بازاریاب که با استفاده از دستگاه اسکيمر کارت های عابر بانک فروشندگان را کپی و در فرصت مناسب حساب های آن ها را خالی کرده بود، در عملیات ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي گفت: در پي شکايت تعدادي از فروشندگان مواد غذايي مبني بر برداشت غير مجاز  از حساب آن ها، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد شاکيان براي پرداخت حق ويزيت، کارت عابر بانک خود را در اختيار متهم قرار داده و وي با استفاده از دستگاه اسکیمر آن ها را  کپي کرده و در فرصتي مناسب اقدام از این کارت ها برداشت می کند.

اين مقام انتظامي اضافه كرد: ماموران در ادامه با انجام تحقیقات علمی و تخصصی مخفيگاه متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و  جهت اقدامات قانوني تحويل مراجع قضايي دادند.

رئيس پليس فتا استان در ادامه به شهروندان توصيه كرد: گاهي اوقات قيمت نازل كالا يا خدمات، مشتري را مجاب مي کند تا خريدي داشته و وجه آن را از طريق كارت خوان سيار پرداخت نمايد كه اين امر باعث شده تا وقوع کلاهبرداري در اين حوزه افزايش پيدا کند، لذا به شهروندان اكيداً توصيه مي شود در خريد از دست فروشان يا افرادي که ‌ کارت خوان سيار دارند، دقت کنند دستگاه آنها چسب خورده و يا شکسته نباشد و يا قطعه اي اضافه نداشته باشد، لازم به ذكر است پيدا كردن و رديابي فروشندگان سيار به علت عدم ثابت بودن مكان كسب و كار مشكل خواهد بود.

وي در پايان خاطر نشان کرد: مبلغ کلاهبرداري در اين پرونده تاکنون 110ميليون ريال بود و با توجه به اينکه رسيدگي به اين پرونده همچنان در دستور کار است، از شهرونداني که به این شیوه  از آن‌ها كلاهبرداري شده می خواهیم که برای تنظیم شکایت خود به پليس فتا استان اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر