کد خبر: 970448
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
توسعه ایمنی سرویس مدارس؛
بیش از پنج هزار بروشور با محوریت "توسعه فرهنگ ایمنی" همزمان با آغاز سال تحصیلی از سوی اداره توسعه فرهنگ شهروندی تولید و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،ایمنی و امنیت در حمل و نقل دانش‌آموزان دارای اهمیت فراوان است و آمار دقیقی از آسیب هایی که به علت استاندارد نبودن سرویس مدارس و رعایت نکردن اصول ایمنی توسط دانش آموزان به آن‌ها وارد می‌شود، وجود ندارد.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این رابطه اظهار کرد: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و به منظور توسعه فرهنگ ایمنی و امنیت روحی و روانی خانواده ها برای سرویس مدارس، بروشورهایی در این زمینه تولید و توزیع شد.

احمد رضایی با بیان اینکه این بروشورها با همکاری سازمان تاکسیرانی تهیه شده است، ادامه داد: بیش از پنج هزار بروشور به منظور آموزش نکات خاص و ایمنی در شرکت های توزیع سرویس مدارس و مدارس ارائه شده است.

وی تصریح کرد: این بروشورها دو دسته اند که دسته اول شامل نکات ایمنی و اخلاقی برای خانواده ها و دانش آموزان و دسته دوم شامل نکاتی است که رانندگان سرویس باید رعایت کنند.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه های اداره توسعه فرهنگ شهروندی می توانند با شماره 61-34467360 تماس بگیرند و یا به وب سایت shahrvandi-isf.ir  مراجعه کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر