کد خبر: 970318
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد:
سرهنگ حجت‌الله صفرپور گفت: ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد با شعار محوری «ما پیروز هستیم» ۱۰۰ عنوان و ۲۲ موضوع در ۴۸۵ رده مقاومت بسیج از ۳۱ شهریورماه تا ۷ مهرماه اجرا می‌کند.

     .به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از  روابط عمومی سپاه ناحیه نجف آباد، با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت و رهبری ممتاز خورشید فروزان انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای و دستاوردهای عظیم دوران دفاع مقدس، همچون تولد تفکر بسیجی به عنوان ایدئولوژی کارآمد دفاع مقدس، ایجاد اعتماد به نفس در مردم و مسئولان، ظهور و بروز خلاقیت و ابتکار و بن‌بست شکنی، تحول در صنایع دفاعی کشور، کسب انواع تجارب سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی، دشمن شناسی، تولد استراتژی نوین دفاعی، تمرین صبر استراتژیک، نترسیدن و نهراسیدن از دشمن و ولایتمداری در جایگاه و موقعیتی عالی، جدید و سرنوشت ساز قرار گرفته و موازنه و هندسه قدرت را از میل به سمت تفکرات مادی و لیبرالیستی به سمت اسلام ناب تغییر داده است.

سرهنگ حجت‌الله صفرپورابراز نمود: بحمدالله نظام جمهوری اسلامی مساحت سلطه کفار را در منطقه و فرامنطقه محدودتر کرده است و نسیم عطرآگین تفکر انقلابی امام در حال ساطع شدن و فراگیر شدن و مرزهای جهاد در حال گسترده شدن است و شاهد پیروزی‌های چشمگیر جریان‌های اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه و سطح بین‌المللی هستیم.

وی افزود : ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد با شعار محوری این هفته؛ «ما پیروز هستیم» برنامه‌های خود را با هدف تبیین و ترویج دستاوردهای دفاع مقدس در سطوح شهرستان، معاونت‌ها، حوزه‌های مقاومت، کانون‌های تخصصی قشری و پایگاه‌های مقاومت و واحدهای بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی در قالب 100 عنوان و 22 موضوع در 485 رده مقاومت بسیج از 31 شهریورماه تا 7 مهرماه اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: برنامه در مسیر جاودانگی با هدف تبیین مصائب مترتب ائمه معصومین؛ حضرت علی (ع)، حضرت فاطمه (س)،  امام حسین (ع) و یاران و اصحاب با وفایش و نمایش گوشه‌ای از جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم را از تاریخ  1 تا 4 مهرماه در ورزشگاه کارگری شهرستان با همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌های اداری و نظامی شهرستان اجرا می‌شود.

سرهنگ صفرپور تصریح کرد: برنامه غبار‌روبی گلزار شهدا رأس ساعت 14 روز پنجشنبه 4 مهرماه در تمامی گلزارهای شهدای شهرستان انجام می‌شود.

وی گفت: دعوت و تجلیل از رزمندگان شهرستان در برنامه اجتماع بزرگ رزمندگان با همکاری لشکر همیشه پیروز 8 نجف‌اشرف و ستاد گنگره شهدا و سایر دستگاه‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده شهدا، اعزام راوی به مدارس و مساجد و دانشگاه‌ها و ادارات و برگزاری شب‌های خاطره، برگزاری یادواره شهدا در سطح پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: حضور بسیجیان و حلقه‌های صالحین در نمازهای جمعه و حضور بسیجیان عزیز در دعای ندبه، برپایی نمایشگاه‌های مذهبی و عکس دفاع مقدس و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و پیاده روی خانوادگی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

سرهنگ صفرپور افزود: تجلیل از سربازان نمونه، برگزاری همایش زنان طلایه‌دار مقاومت بهره‌برداری و افتتاح 29 خانه مرمت شده و یک باب خانه احداثی در منطقه مهردشت و مرمت 15 خانه دیگر در نقاط دیگری از شهرستان انجام می‌شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
0
0
با سلام و خسته نباشید.من از نمایشی که اجرا کردید خیلی خوشم اومد و تعریفشو همه جا کردم خیلیا دوست داشتند اون نمایش رو ببینند ولی با توجه به اینکه خیلی زود نمایشگاه به پایان رسید نتوانستند بیاند و ببینند.لطفا فیلم اون رو در این سایت قرار دهید.خواهش میکنم.ممنون
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر