کد خبر: 970295
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
پیروزی در دربی دلامدونینا کام اینتر و هوادارانش را شیرین کرد. مصاف اینتر – آث میلان در حالی برگزار شد که سرمربیان دو تیم برای اولین بار دربی شهر میلان را تجربه می‌کردند.
شیوا نوروزی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: شاگردان آنتونیو کونته از هر نظر نسبت به تیم مارکو جامپائولو برتر بودند و در نهایت نیز با زدن دو گل و گرفتن هر ۳ امتیاز به صدرنشینی‌شان در سری آ ادامه دادند. کونته، سرمربی اینتر از برد تیمش ابراز خوشحالی کرد: «این بازی یک دربی بود و دربی‌ها همیشه بازی‌های خاصی هستند. پیروزی در دربی هیچ‌وقت ساده نیست. ما درباره تیم‌هایی مثل اینتر و میلان صحبت می‌کنیم که هر کدام افتخارات زیادی دارند. من از بابت این پیروزی خیلی راضی هستم. در بازی قبل از دربی (تساوی با اسلاویاپراگ) خوب کار نکرده بودیم، ولی همین باعث شد با انرژی بیشتری وارد دربی شویم. ما کاملاً شایسته این پیروزی بودیم. برای بازیکنانم و به خصوص برای هواداران خوشحالم.»

آث میلان برخلاف اینتر شرایط خوبی ندارد. میلان با این باخت ۶ امتیازی ماند. جامپائولو در واکنش به این باخت گفت: «تحلیل من این است که ما بازی را با تردید شروع کردیم، ولی بعد از ۱۵ دقیقه جا افتادیم و بهتر شدیم. اینتر نسبت به ما تجربه بیشتری داشت، اما ما تا قبل از نیمه اول موفق شدیم این فاصله را پر کنیم تا تجربه کم ما کمتر به چشم بیاید. از اینکه بعد از دریافت گل اول واکنشی احساسی نشان دادیم، ناراحت شدم. واکنش ما بد و به‌هم ریخته بود و من از این نوع بازی کردن اصلاً خوشم نمی‌آید. بازیکنانمان به مناطقی از زمین می‌رفتند که قرار نبود آنجا حضور داشته باشند. برای همین وقتی توپ را از دست می‌دادیم، شکاف‌هایی به وجود می‌آمد که کسی پوشش‌شان نداده بود. از شجاعتی که بچه‌های ما برای حمله نشان می‌دادند خوشم می‌آمد، ولی ما شکل تیمی مان را از دست دادیم.» عملکرد میلان در این فصل انتقاد‌های زیادی را به همراه داشته و معلوم نیست این مربی تا چه زمانی می‌تواند در سمتش باقی بماند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار