کد خبر: 969284
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه میانه
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه میانه گفت: انتقال تفکر ایثارگری به نسل‌های آینده ضروری است.

رسول یعقوبی  در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: در بها دادن و ارزش گذاری به موضوع دفاع مقدس نباید تنها به این هفته بسنده کرد، بلکه باید با برنامه ریزی و هدف گذاری ارزش ها و باورهای دوران دفاع مقدس به نسل های آینده بویژه نسل سوم انقلاب که دانش آموزان هستند، انتقال یابد.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی در راستای ایجاد مانع برای پیشرفت نظام و ساقط کردن انقلاب از سوی دشمنان برنامه ریزی شده بود، اظهار داشت: با همت و وحدت مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی نه تنها دشمن به هدف خود دست نیافت، بلکه برای آنان ثابت شد که مردم آگاهانه انقلاب کرده و در پشتیبانی از انقلاب و نظام از هیچ تلاشی حتی اهدای خون خود دریغ نخواهند کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه میانه گفت: ایستادگی ملت ایران روی آرمان ها و ارزش های انقلاب و امام راحل و تلاش آنان برای پیشرفت به الگویی برای مردم کشورهای آزادیخواه تبدیل شده است.

یعقوبی ادامه داد: آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید به تبیین دلایل جنگ به دانش آموزان و دانشجویان بپردازند و به آنها بگویند که ما جنگ طلب نبودیم، چرا که دین ما اجازه جنگ طلبی را نداده، اما دفاع را حق می داند.

وی به ایستادگی رزمندگان سلحشور اسلام با پارچه نوشته های یاحسین و یا زهرا که باور قلبی آنان بود، اشاره کرد و گفت: این باورها و ارزشها بود که سبب پیروزی آنان شد.

یعقوبی، افزود: بصیرت و آگاهی مردم ایران و در صحنه بودن آنان با وجود مشکلات داخلی و فشارهای اقتصادی نشان از علاقه مندی آنان به نظام اسلامی و پشتیبانی آنان از این نظام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر