کد خبر: 967172
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
سیزدهمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «سرو» با مطالب متنوعی در حوزه‌های گفتمان، اندیشه، ادبیات، سینما و تاریخ معاصر در ۱۲۸ صفحه بر روی دکه‌های مطبوعاتی رفت.
سرویس ایثار و مقاومت جوان‌‌آنلاین: گذری بر شعر عاشورایی پس از انقلاب اسلامی، فرهنگ عمومی تلاقی با سبک زندگی، تجلی حماسه دفاع مقدس در شهر بادگیرها، شهریار و راه سوم، جستاری بر غزل عاشورایی «بیا تا برویم»، ابوذر انقلاب، از مرتضی تا ما، سینمای دینی؛ تعاریف و آسیب ها، سینمای انقلاب؛ سینمای اخلاق مدار، موزه تاریخ نظامی در میدان جنگ اروپایی ها، سربازی برای وطن و ادعای مبارزه با تروریسم از مطالب این شماره است.

همچنین گفتگو‌هایی پیرامون حادثه تروریستی دفتر حزب جمهوری، ریشه‌های عاشورایی مقاومت، جنگ رسانه ای، بایسته‌های سینمای انقلاب، شهید اندرزگو و شهید هاشمی نژاد از دیگر مطالب خواندنی ماهنامه «سرو» است.

شماره شهریور ماه «سرو» با آثار و گفتاری از مسیح مهاجری، حسین اکبری، ناصر ایمانی، محمد مهدی اسلامی، عفت جامه شورانی، اکبر عالمی، امید روحانی، محمد فرنود، سید مهدی اندرزگو و سید جواد هاشمی نژاد در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

سرو «ماهنامه‌ای فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ مقاومت و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است که به صاحب امتیازی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مدیر مسئولی علی اصغر جعفری و سردبیری نرگس معدنی پور منتشر می‌شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار