کد خبر: 966763
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
سرويس ايران جوان آنلاين: استاندار مرکزی از به بهره‌برداری رسیدن ۷۵۱ طرح اقتصادی، عمرانی و اجتماعی با سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریال در هفته دولت در این استان خبرداد.
سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی با بیان اینکه با بهره‌برداری از ۷۵۱ طرح اقتصادی، عمرانی و اجتماعی در هفته دولت، ۷ هزار و ۳۴۴ شغل مستقیم در استان ایجاد می‌شود، گفت: شاخص اشتغال طرح‌ها نسبت به هفته دولت در سال گذشته دو برابر شده است. وی اظهار داشت: عملیات اجرایی ۶۰ طرح نیز با منابع اعتباری ۴۸۰ میلیارد ریال در این هفته در استان آغاز می‌شود. استاندار مرکزی گفت: ۱۳۰ مورد از طرح‌های استان اقتصادی است که برای آماده‌سازی آن‌ها ۱۵ هزار و۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و ۶۸۱ طرح نیز عمرانی است که منابع مالی آن ۹ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال بوده است.
آقازاده با بیان اینکه استان مرکزی در هفته دولت میزبان دو معاون رئیس‌جمهور و یک وزیر است، ادامه داد: برای نخستین بار در سال گذشته صادرات استان از مرز یک میلیارد دلار گذشت که رکورد مطلوبی به همت تولیدکنندگان، بازرگانان و فعالان اقتصادی محقق شد. وی با اشاره به اینکه عملکرد حوزه شیلات استان ۳۰ درصد افزایش یافته که هم به تولید آبزیان و هم به سلامت مردم در مصرف منجر شده است، اظهارداشت: ۳۲۰ هزار تن غلات سال گذشته در استان تولید شد و پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۷۰ هزار تن تولید شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار