کد خبر: 965481
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
سخنگوی وزارت امور خارجه:
سخنگوی وزارت خارجه گفت: انتظار آمریکایی‌ها برای تماس تلفنی مقامات ایرانی با آنها، انتظار بیهوده‌ای است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سیدعباس موسوی روز یکشنبه در رابطه با اینکه مقامات آمریکایی اعلام کرده‌اند که ترامپ همچنان منتظر تماس تلفنی مقامات ایران است، اظهار کرد: آن‌ها مدت‌هاست که از جمهوری اسلامی ایران چنین انتظاری دارند، ولی این انتظار بیهوده است چرا که ایران هیچ گاه در مذاکره‌ای پیشقدم نخواهد شد که در آن حقوق و قواعد بین‌المللی رعایت نمی‌شود.

وی با اشاره به فشار و تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ایران خاطرنشان کرد: هیچ آدم عاقلی وقتی در فشار است و اسلحه به سمتش گرفته شده، مذاکره نمی‌کند.

موسوی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، دولت و ملت بااقتداری است و با اقتدار مواضع و دیدگاه‌های خود را بیان کند، ادامه داد: آمریکایی‌ها نشان دادند که در بیان صحبت‌ها و اظهارات خود صداقت ندارند. آن‌ها همزمان فشار را بر مردم ایران زیاد کرده‌اند. از اعمال هر گونه فشار و تهدیدی ابا ندارند و تلاش دارند با این گونه فشار‌ها ملت ما را به زانو دربیاورند، ولی همزمان دم از مذاکره می‌زنند.

وی ادامه داد: آن‌ها از یک طرف رهبر نظام را تحریم می‌کنند، فرمانده دیپلماسی کشور را تحریم می‌کنند، ولی صحبت از مذاکره نیز می‌کنند.

موسوی با بیان اینکه یک نوع سردرگمی وسرگشتگی در سیاست خارجی آمریکا را شاهد هستیم، افزود: این‌ها همه نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها بر اعلام مواضع خود صداقت ندارند و ایران نیز اعتنایی برای این حرف‌ها نمی‌کند.

منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
مقایسه تحریم ظریف به رهبری برای چیست ؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار