85 درصد مشترکان گاز از نحوه دریافت خدمات رضایت دارند
کد خبر: 964697
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/0042xd
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶
در خراسان رضوی
نتایج آخرین نظرسنجی انجام شده در سال 98 نشان می دهد 85 درصد مشترکان گاز طبیعی در خراسان رضوی از نحوه ارائه و دریافت خدمات توسط این شرکت رضایت دارند.

حسن خیراندیش با اعلام این خبر اظهار کرد: این اطلاعات با همکاری یک موسسه معتبر حوزه پژوهش و افکارسنجی در یک جامعه آماری با بیش از 3500 هزار نفر متشکل از مشترکین گاز در هشت منطقه ‌گازرسانی شهر مقدس مشهد و 13 شهرستان کلات، درگز، قوچان، چناران، سبزوار، نیشابور، خواف، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، فریمان، کاشمر و گناباد جمع آوری شده است.

سخنگو و سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان افزود: مطابق با جمع بندی نهایی، 85.4 درصد مشترکین استان از نحوه ارائه و دریافت خدمات مرتبط با گاز طبیعی به طور کامل رضایت دارند. مولفه های رضایت مشترکین در چهار بخش عمده وفاداری، عملکرد ماموران امداد، خدمات، پشتیبانی و تحویل محصول  تقسیم بندی می شود.

وی با اشاره به نفوذ نزدیک به 100 درصدی گاز در بخش خانوار شهری و 88 درصدی خانوار واجد شرایط روستایی استان ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با بررسی نقاط ضعف و تعریف پروژه های بهبود، زمینه افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات شرکت گاز در خراسان رضوی را افزایش دهیم.

سخنگوی شرکت گاز استان افزود: این نظرسنجی علاوه بر مشترکین جزء و عمده شامل دیگر گروه‌های ذینفعان همانند مراجعان، متقاضیان، همسایگان تاسیسات گازرسانی، کارکنان، مدیران، پیمانکاران اجرایی و تامین کنندگان نیز می شود.

خیراندیش یادآور: سامانه ارتباطات مردمی شرکت گاز استان به شماره 37074 آماده ثبت نظرات و پیشنهادات شهروندان در حوزه های مرتبط با گاز طبیعی است.

خراسان رضوی پس از تهران بزرگ، بیشترین حجم تعداد مشترکین گاز طبیعی کشور را به خود اختصاص داده است.


-- 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
مهمترین عناوین
آخرین اخبار