کد خبر: 963237
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
یکی از اعضای ارشد حماس در واکنش به دیدار هیأت این جنبش و رهبر انقلاب اعلام کرد آنچه هیأت حماس از آیت‌الله خامنه‌ای شنید، نشان می‌دهد تهران از حمایت از فلسطین شانه خالی نخواهد کرد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «علی برکه» عضو دفتر روابط عربی و اسلامی در جنبش حماس اعلام کرد «آنچه هیأت حماس به ریاست صالح العاروری از رهبر انقلاب اسلامی ایران [آیت‌الله]سید علی خامنه‌ای شنید، تأکید بر این موضوع دارد که تهران از مقاومت در فلسطین شانه خالی نخواهد کرد».

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، برکه در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد: عادی‌سازی روابط، پوششی بر جنایت‌های اسرائیل در حق ملت فلسطین است و هر کسی که این اقدام را بردارد، شریک جنایات مذکور است.

وی در ادامه ضمن درخواست برای توقف عادی‌سازی روابط عربی با رژیم صهیونیستی، از اتحادیه عرب درخواست کرد عادی‌سازی روابط با رژیم «اسرائیل» را محکوم کند.

برکه گفت: برخی به رابطه با اسرائیل افتخار می‌کنند و عملیاتی سازماندهی شده برای عادی‌سازی روابط در جریان است که برخی دولت‌های عربی بر آن نظارت دارند.

صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه صبح دوشنبه هفته جاری با آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مذکور اعلام کرد: پیروزی بدون مقاومت به دست نمی‌آید و ما براساس وعده تخلف‌ناپذیر الهی معتقدیم موضوع فلسطین قطعاً به نفع مردم فلسطین و دنیای اسلام، تمام خواهد شد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار