کد خبر: 963194
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم «حاج اکبر نور»، پدر شهیدان سرافراز «فرزانه، کشور و شاهپری نور» و همسر شهیده «سلطان علیدادی» را تسلیت گفت.
به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر نور

سلامٌ علیکم

پدران والامقامی که درراه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم «حاج اکبر نور» پدر شهیدان سرافراز «فرزانه، کشور و شاهپری نور» و همسر شهیده «سلطان علیدادی» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان و همسر شهیدشان درود می‌فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.

سید محمدعلی شهیدی

*درمان ایثارگران همواره از اولویت‌های اصلی بنیاد است

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: موضوع درمان همواره از اولویت‌های اصلی بنیاد است و خدمات شایسته‌ای که در حوزه بهداشت و درمان به ایثارگران عزیز ارائه می‌شود، باعث افتخار است.

عبدالرضا عباسپور روز دوشنبه ۳۱ تیرماه در یکصد و هفتاد و چهارمین نشست شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران با بیان اینکه موضوع درمان همواره از اولویت‌های اصلی بنیاد بوده است، افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال‌های اخیر موضوع اشتغال و درمان ایثارگران را دو اولویت بنیاد عنوان کرده‌اند و خدمات شایسته‌ای که در حوزه بهداشت و درمان به این عزیزان ارائه می‌شود باعث افتخار است.

وی ادامه داد: خدمت به ایثارگران یک وظیفه ملی است و نباید تنها منحصر به بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و باید از ظرفیت‌های همه دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا استفاده شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به یکپارچه‌سازی ارائه خدمات درمانی به ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: بنیاد همواره مجری قوانین بوده است. امسال نیز بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی خدمات درمانی تمام ایثارگران شاغل و غیرشاغل بر عهده بنیاد قرار گرفته است و ما تلاش می‌کنیم در صورت تامین اعتبار این قانون را به بهترین شکل اجرایی کنیم.

عباسپور با اشاره به مشکلات اعتباری بنیاد در زمینه هزینه‌های درمان ایثارگران گفت: هزینه ماهانه خدمات درمانی حدود ۲۵۰ میلیارد تومان است و بنیاد در حال حاضر نیز ۲ هزار میلیارد تومان به شرکت‌های بیمه‌ای بدهی دارد و برای حل این مسائل نیاز به کمک مشاورین محترم وزرا در امور ایثارگران داریم تا با پیگیری‌های خود به حل این موضوع کمک کنند.

وی تأکید کرد: موضوع درمان یک موضوع حیاتی و ضروری است و هیچ نوع تأخیری در آن جایز نیست و برای ادامه مناسب این روند نیاز به کمک تمام دستگاه‌ها داریم. البته در حال حاضر با وجود تمام مشکلات اسناد هزینه‌های درمانی خسارات متفرقه یا شخصی ایثارگران تا پایان سال ۱۳۹۷ توسط بیمه پرداخت شده است.

در این جلسه مشاورین وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه‌های فعالیت خود پرداختند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار