کد خبر: 963165
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
مجید زین‌العابدین ضمن به تأیید مطالبه مردم برای گسترش تولیدات طنز در حوزه سریال‌سازی، از دشواری ساخت آثار مناسب در این زمینه به‌جهت سخت‌پسندتر شدن مخاطبان تلویزیون گفت.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه چقدر قرار است این شبکه به عنوان شبکه ملی و سراسری به سمت سریال‌های طنز برود و از سریال‌های تلخ و ملتهب دوری کند، بیان کرد: ما حتماً تمرکز بیشتری خواهیم داشت که تولید سریال‌های طنز بیشتر شود البته من موافق این نیستم که گفته شود شبکه یک در این مدت سریال طنز نداشته است.

وی با اشاره به دو سریال طنز شبکه یک از ابتدای سال تاکنون یادآور شد: ما از ابتدای امسال سریال‌های «نون. خ» و «دنگ و فنگ روزگار» را داشته‌ایم و برای سال آینده هم فصل جدید «پایتخت» و فصل جدید «نون. خ» را خواهیم داشت. سریال «زیرهمکف» هم در حال آماده شدن است.

مطالبه به‌حق مردم و رسانه‌ها برای «طنز»

زین‌العابدین اضافه کرد: یکی دو سریال دیگر هم قرار است به تولید برسد و به توافقاتی هم رسیده‌ایم. با این حال اینکه مطالبه مردم و انتظار شما رسانه‌ها ساخت و افزایش سریال‌های طنز باشد حتماً درست است و حتی توقع خود ما هم همین است که طنز را گسترش دهیم.

مدیر شبکه یک با اشاره به سختی ساخت اثار نمایشی طنز در دوره کنونی عنوان کرد: باید سریال‌های غنی و مستحکمی را برای طنز تصویب کنیم، چون مردم سخت‌پسند شده‌اند و هر طنزی را نمی‌پسندند. وقتی برخی طنز‌ها ساخته می‌شود مردم را نمی‌خنداند و از این حیث تولید کار‌های طنز سخت‌تر شده است.

ملاک استقبال از برنامه‌ها «تلویزیون» است نه «تلوبیون»

زین‌العابدین همچنین در واکنش به اینکه بین استقبال از برخی از آثار و میزان مخاطب اعلام شده از طرف مردم برای سریال‌ها تناقض وجود دارد با رد این گزاره اظهار کرد: مرکز تحقیقات سازمان کاملاً علمی و دقیق کار می‌کند اتفاقاً اشتباهی رخ می‌دهد که برخی تهیه کنندگان و مدیران به غلط تعداد بازدید‌ها و ویو‌های تلوبیون را مرجع قرار می‌دهند که ممکن است محل تامل باشد، اما جامعیت و منطقی علمی ندارد، چون عدد دقیقی نیست.

وی تأکید کرد: می‌توان از کسانیکه در این حوزه تحقیق و پژوهش می‌کنند، پرسید که چقدر منابعی مثل «تلوبیون» مورد تایید است. از طرف دیگر «تلوبیون» برای کسانی است که شرایط تماشای آنتن را ندارند و برای ما آمار تماشای تلویزیون ملاک قرار می‌گیرد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار