کد خبر: 963084
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱
الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما و تلویزیون:
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: بسیاری از هنرمندان درد اجاره‌نشینی دارند و برای همین خیلی خوب درد هموطنان را می‌فهمند! ضمن اینکه ما همه در یک جامعه زندگی می‌کنیم و اگر مشکلی باشد، قطعاً این مشکل برای همه است و برای همین «صاحبخانه خوب» باید واقع بینی‌اش را بیشتر کند.
الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این مطلب درباره وضعیت نامطلوب اجاره‌خانه‌ها و هنرمندانی که درگیر با این معضل هستند، گفت: هنرمندانی در جامعه محبوب‌ترند که بین خود و مردم فاصله نیندازند و تا می‌توانند بکوشند غمخوار درد‌های مردم باشند. پاوه‌نژاد با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش‌روی اجاره‌نشینان عنوان کرد: من همواره درباره درد مردم حرف زده‌ام و اهل شعار هم نیستم و کافی‌است صفحات اجتماعی‌ام را مرور کنید تا دریابید چقدر دردمند غم مردمان این سرزمین هستم. مشکل اجاره‌نشینی از آن مشکلاتی است که بخش زیادی از مردم مدت‌هاست دچارش هستند و متأسفانه هیچ اقدام عاجلی هم برای حلش صورت نمی‌گیرد. بازیگر سریال خاطره‌ساز «همسران» ادامه داد: همین نگرانی و دغدغه‌های اقتصادی را که مردم دارند، من هم دارم. ما همه در یک جامعه زندگی می‌کنیم و اگر مشکلی باشد، قطعاً این مشکل برای همه است. بسیاری از هنرمندان ما درد اجاره‌نشینی دارند و برای همین خیلی خوب درد هموطنان را می‌فهمند.
پاوه‌نژاد پیرامون فعالیت‌های فرهنگی جهت حل مشکلات مستأجران گفت: من سازنده سریال‌ها نیستم که در سریال‌ها به این مضامین اشاره کنم. این کار برعهده فیلمنامه‌نویسان و سازندگان آثار و آن‌هایی است که مجوز تولید می‌دهند. آن‌ها هستند که باید در تبیین این مشکلات در فضای داستانی فیلم و سریال‌ها تأکید کنند. این بازیگر افزود: من فقط یک بازیگر هستم و می‌توانم انتخاب کنم درکدام فیلمنامه بازی کنم یا نکنم ولی این را می‌دانم که اگر فیلمنامه دست اولی با محوریت مشکلات اجاره‌نشینی پیشنهاد شود حتماً می‌پذیرم. البته این مشکلات خوب است که ریشه‌ای‌تر مطرح شود. چون فقط با خوب شدن صاحبخانه‌ها مشکلات حل نمی‌شود و ما نیازمند کار‌های اساسی تری از سوی دولت هستیم تا مشکل مسکن مردم به تدریج حل شود. پاوه‌نژاد خاطرنشان ساخت: البته همین پویش «صاحبخانه خوب» که برای اصلاح روابط مستأجر- صاحبخانه راه افتاده است اگر کمی واقع بینی‌اش بیشتر شود یقیناً می‌تواند کمک حال بهبود اوضاع باشد. حداقلش این است که باعث می‌شود صاحبخانه‌ها کمی مراعات مستأجران را کنند ولی یادمان نرود حل کامل مشکل نیازمند فعالیت‌های فرهنگی به مراتب گسترده‌تری است. فعالیت‌هایی که باید با اقدامات اقتصادی سیاستگذاران تکمیل شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
الهی !!! هم پول بزک و لباس باید بدن هم پول اجاره خونه چقدر اینها مظلوم هستند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار