کد خبر: 962864
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:
دکترمرضیه فرشاد گفت: فعالیت‌های بهزیستی در برنامه ششم توسعه نسبت به برنامه اول توسعه رشد ۹ برابری داشته و در حال حاضر ۱۸۰ ریز فعالیت به بهزیستی در طول ۴۰ سال سپرده شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مرضیه فرشاد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: شعار امسال به‌زیستن در گام دوم؛ شفافیت، توانمندسازی و ارتقای سلامت اجتماعی شعاری است که برای امسال در نظر گرفته شده و اشاره مستقیم به بیانیه گام دوم انقلاب دارد که توسط مقام معظم رهبری به عنوان یک تکلیف و یک کتاب پیش رو تمام مدیران، دست‌اندرکاران، رسانه، مردم و حتی خانواده‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: در بیانیه گام دوم خیلی از مسائلی که وجود دارد با وضعیت فعلی جامعه و به ویژه آنچه که ما در حیطه اجتماعی با آن روبه‌رو هستیم، وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: شاید در مجموعه بهزیستی در جایی که باید باشیم، نیستیم ولی باید پذیرفت 20 فعالیت بهزیستی در سال 58 به 180 ریز فعالیت رسیده است و این مهم نشان از رشد 9 برابری در فعالیت‌ها در برنامه ششم توسعه، نسبت به برنامه اول توسعه دارد.

فرشاد این افزایش را نشان افتخاری برای سازمان بهزیستی عنوان کرد و ادامه داد: امید است با توجه مردم به این مساله، کیفیت را همانند کمیت افزایش داد تا فاصله بین بایدها و واقعیت‌ها کاهش پیدا کند.

وی نیاز به انرژی برای تبدیل بایدها به واقعیت‌ها را لازم برشمرد و تصریح کرد: باید جایگاه واقعی خودمان را در سطح اجتماعی تشخیص داده و با توجه به توقعات مخاطبان به دنبال پیگیری تأمین منابع اعتباری و اجتماعی باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان یادآور شد: در گام دوم برای بهزیستی؛ شفافیت تعریف شده است و آنچه که اکنون وجود دارد؛ حضور بهزیستی در مسیر شفافیت است؛ از همین روی پرداخت‌های مستمری‌ها، پرداختی‌ها به مراکز  و قراردادها روی سایت بهزیستی وجود دارد و برای افراد ذی‌ربط کاملاً در دسترس است و این مساله نشان از توانمندی مجموعه دارد.

فرشاد با بیان اینکه توانمندسازی همیشه مدنظر بهزیستی بوده است، خاطرنشان کرد: شفاف بودن نشانگر توانمندی یک دستگاه است، و امید است بتوان با ایجاد این توانمندی در مددجویان  آنان را در ادامه مسیر زندگی و انتخاب راه درست همراهی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر