کد خبر: 962226
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
دو زورگیر سابقه دار که به خاطر درگیری با زوج جوانی بازداشت شده‌بودند با وثیقه ۵۰۰‌میلیون تومانی آزاد شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل زوج جوانی وحشت زده به کلانتری‌۱۶۶ لواسان رفتند و از دو مرد زورگیر شکایت کردند. زن جوان در توضیح به مأموران گفت: «در لواسان زندگی می‌کنیم. ساعتی قبل تصمیم گرفتیم برای تفریح به طرف گردنه قوچک برویم که بعد از طی مسافتی برای خوردن شام کنار جاده مقابل یک اغذیه فروشی که به صورت سیار بساط کرده‌بود، ایستادیم.» شاکی ادامه داد: «بعد از خوردن شام خواستیم پول غذا را حساب کنیم، اما با فروشنده و کارگرش سر قیمت درگیری لفظی پیدا کردیم. چون فروشنده می‌خواست بیشتر از قیمت واقعی غذا از ما پول بگیرد. در این هنگام یکی از آن‌ها با چاقو به سمت ما حمله کرد و چاقو را زیر گلوی من گذاشت.
مشخص بود که ما فهمیدم که او فرد شروری است و به همین خاطر همراه شوهرم از ترس با خودرومان فرار کردیم.» با اعلام این شکایت، تیمی از مأموران کلانتری برای شناسایی و بازداشت دو مرد جوان به محل اعزام شدند و با حضور در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد، زورگیران با یک دستگاه پیکان وانت از بساط گستران گردنه قوچک و جاده منتهی به لواسان هستند. به این ترتیب دو متهم تحت تعقیب مأموران قرار گرفتند تا اینکه ساعت یک بامداد هر دو متهم بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.
سرگرد حسن الهی، رئیس کلانتری‌۱۶۶ لواسان گفت: «بعد از تحقیقات مشخص شد دو متهم از افراد با سابقه‌ای هستند که با ادوات سلاح سرد در فضای مجازی و پیج‌های اینستاگرامی خود اقدام به قدرت‌نمایی می‌کردند. آن‌ها همچنین سابقه درگیری و نزاع دسته جمعی نیز دارند.»
به گفته وی هر کدام از متهمان با قرار وثیقه ۵۰۰‌میلیون تومانی آزاد شدند و پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم اداره آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار