کد خبر: 960114
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی گفت: طرح هجرت از مجموعه طرح‌های دانش‌آموزی بسیج سازندگی از اول تیرماه جاری آغاز شده و ۵هزار دانش‌آموز بسیجی در این طرح شرکت می‌کنند.

وحید فرشباف رشیدی،  اظهار داشت: طرح اردوهای هجرت دانش‌آموزی در زمینه مرمت، بازسازی و بهسازی مدارس در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از این ۵ هزار دانش‌آموز بسیجی یک‌هزار نفر در اردوهای هفت روزه هجرت و بقیه در اردوهای ۱۰روزه شرکت می‌کنند.

فرشباف در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اجرای طرح دانش‌آموزی "یاوران ولایت" ادامه داد: در این  طرح ۴۰۰ نفر از خواهران و ۴۰۰ نفر از برادران شرکت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد:طرح یاوران ولایت خواهران دو روز پیش به اتمام رسیده و طرح برادران امروز ششم تیرماه افتتاح می‌شود.

این طرح در بین دانش‌آموزان متوسطه دوم و به مدت پنج روز در اردوگاه الغدیر  برگزار می‌گردد.

بنا به گفته وی، این طرح به منظور توانمندسازی، مهارت افزایی، بصیرت افزایی و آشنایی دانش‌آموزان با کار تشکیلاتی برگزار می‌شود.

طرح " شهید بهنام محمدی" یکی دیگر از طرح‌های بسیج دانش‌آموزی است که فرشباف در مورد این طرح گفت: طرح شهید بهنام محمدی در ۱۷۷ مدرسه استان آذربایجان‌شرقی در طول سال تحصیلی انجام می‌گیرد و در سه ماهه فصل تابستان نیز در قالب اردوهای یک روزه، چهارروزه ، کوهپیمایی، مسابقات ورزشی و فرهنگی و علمی صورت می‌گیرد.

در این طرح از هر مدرسه حداقل ۴۰دانش‌آموز شرکت می‌کند.این طرح با هدف اتصال سه رکن تربیتی یعنی مسجد، مدرسه و منزل انجام می‌پذیرد.

فرشباف، از طرح دیگری به نام طرح "شهید احمدی روشن"  سخن گفت و افزود: این طرح ویژه دانش‌آموزان ممتاز و نخبگان علمی بوده و در مدارس تبریز، اهر و جلفا برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر