کد خبر: 952936
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
عصر دیروز صورت گرفت
عصر دیروز سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با سردار سرلشکر جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی - اجتماعی حضرت بقیه الله (عج) دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرویس سیاست جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غیب‌پرور ضمن خداقوت به پاس ۱۲ سال مجاهدت‌های سرلشکر جعفری، هدف از این دیدار را هماهنگی، هم‌افزایی و تحکیم روابط بین بسیج و قرارگاه فرهنگی اجتماعی بر اساس تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب برشمرد.
سردار غیب‌پرور با اشاره به حضور ۴ هزار و ۶۵۵ گروه جهادی در مناطق سیل‌زده گفت: حضور گروه‌های جهادی همان مجاهدت‌هایی است که رزمندگان ما در دفاع مقدس انجام می‌دادند که با گسترش این گروه‌های جهادی در سطح جامعه می‌توان خدمات فرهنگی و اجتماعی ارزشمندی به عموم ارائه کرد.
در ادامه سردار سرلشکر جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی - اجتماعی حضرت بقیه‌الله (عج) ضمن خیر مقدم گفت: ما در قرارگاه آمادگی پیاده‌سازی فرامین مقام معظم رهبری در مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی را داریم که در این بین از وجود جوانان مؤمن بسیجی استقبال خواهیم کرد تا یک هم‌افزایی در مجموعه‌های فرهنگی سپاه به‌وجود آید. سرلشکر جعفری در همین خصوص ادامه داد: با یک سیاستگذاری واحد و یکسان سعی داریم برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام مؤثری برداریم تا از این طریق، انتقال تجربیات، توانمندسازی و الگو‌های برتر به جامعه ارائه گردد.
سرلشکر جعفری در پایان به نقش خواهران در قرارگاه اشاره کرد و افزود: در قرارگاه فرهنگی اجتماعی از توان و ظرفیت حداکثری خواهران در محله‌ها، روستا‌ها و شهر‌ها استفاده خواهیم کرد تا با ایجاد گروه‌هایی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی و... مشکلات پیش روی حل گردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار