کد خبر: 952718
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
خودرو Kia Stinger یک نسخه ویژه و جدید به نام GTS با چند ترفند ظاهری و یک سیستم اختیاری تمام چرخ برای حالت رانندگی را دریافت می‌کند. برای تمایز آن از نمونه استینگرمعمولی با چرخ دنده، تنظیم و تریم این خودرو GTS D-AWD می‌باشد که دارای حالت‌های انتخابی برای کنترل میزان نیرو به چرخ‌های عقب و چرخ‌های جلو است
سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: این یک خودرو سدان اسپورت است که یک سیستم اختیاری چرخ دنده جدید با یک حالت رانندگی جدید را ارائه می‌دهد. تنظیمات خاص"D-AWD دو دیفرانسیل" تنها در یک مدل ویژه جدید نسخه ۲۰۲۰ ارائه خواهد شد که به عنوان Stinger GTS نامیده می‌شود، که اساسا به با یک موتور V-۶ Stinger همراه است.
 
Stinger GTS هیولای جاده ها
ماشین GTS D-AWD Stingers همچنین دارای استاندارد دیفرانسیل برای محدودیت لغزش است که قبلا در RWD استینگر نیز قابل دسترس بوده است .
Stinger GTS هیولای جاده هاKia می‌گوید عملکرد این خودرو جدید برای انتقال، کنترل ثبات و فرمان برای کار با این سیستم جدید تغییر کرده است.
 
Stinger GTS هیولای جاده ها
این خودرو جدید GTS با یک رنگ بیرونی نارنجی طراحی شده؛ نشان‌های مختلف در عقب مشخص هستند، یک نشان GTS و یک اسکریپت Stinger که جایگزین لوگوی Kia شده است.
 
Stinger GTS هیولای جاده ها
صندلی‌ها و پوشش داخلی فیبر کربن است و آینه ها، پنجره‌ها و دریچه‌های جانبی با کیفیت طراحی شده‌اند؛ و قطعات مصنوعی دیگر برای فرمان از طریق کنسول هدایت می‌شوند.
 
Stinger GTS هیولای جاده ها
این ماشین GTS همچنین دارای سیستم نورپردازی و یک سیستم صوتی Harman / Kardon جدید است.
 
Stinger GTS هیولای جاده ها
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر