کد خبر: 949019
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
با حضور سردار غیب‌پرور رونمایی شد
همزمان با روز ملی راهیان نور، با حضور سردار غیب‌پرور از بزرگ‌ترین طومار دانشجویی با محوریت آمادگی برای برداشتن گام دوم انقلاب رونمایی شد.
سرویس سیاست جوان آنلاین: به گزارش فارس، همزمان با روز ملی راهیان نور، از بزرگ‌ترین طومار دانشجویی با محوریت آمادگی برای برداشتن گام دوم انقلاب و با عنوان «ما با شهیدان عهد می‌بندیم...» با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین رونمایی شد. در این مراسم سردار سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، محمد جواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی و رحمتی رئیس سازمان بسیج صدا و سیما هم حضور داشتند. سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین صبح دیروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی هوافضای سپاه در یادمان شهدای عملیات بیت‌المقدس در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برادران عزیز ما در نیروی با افتخار هوافضای سپاه امکانات مختلف خود اعم از موشکی و پهپادی را در «یادمان بیت‌المقدس» تعبیه و آماده بازدید کاروان‌های راهیان نور کردند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه، یک تدبیر بسیار خوب از سوی نیروی هوافضای سپاه و سازمان بسیج بود، افزود: در سایر یادمان‌ها آنچه را که مردم می‌بینند یادآوری هشت سال دفاع مقدس است، اما در شهر موشکی، دستاورد‌های علمی نظامی جمهوری اسلامی ایران در حوزه موشکی به نمایش گذاشته شده که موجب امیدآفرینی در دل مردم می‌شود. در همین ایام که هنوز با تعطیلات نوروز فاصله داریم، روزانه ۴ هزار نفر از این شهر موشکی بازدید می‌کنند. وی با بیان اینکه اظهارات دشمنان در خصوص توانمندی موشکی ایران، صحبت‌های جدیدی نیست، گفت: دشمنان طی ۴۰ سال گذشته همیشه چوب لای چرخ حرکت انقلاب اسلامی گذاشته‌اند. سردار غیب‌پرور در پایان با بیان اینکه توانمندی موشکی کاملاً بومی جمهوری اسلامی ایران جزو ثروت‌های معنوی ماست، گفت: اصولاً نباید اظهارنظر‌های دشمنان در خصوص محدودسازی قدرت موشکی ایران را جدی گرفت.
سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین به همراه فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ضمن حضور در یادمان شهدای هویزه به زیارت قبور شهدا و بازدید از یادمان پرداخت.
سردار غیب‌پرور پس از بازدید از یادمان شهدای هویزه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جوانان و بهره‌گیری از آن‌ها در انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب بهترین تبلیغ را برای جوانان انجام دادند و پیام‌شان دراین باره مبتنی بر حکمت بود. حکمت و معنویتی که در کلام رهبر معظم انقلاب وجود دارد باعث شده تا تعاریف دیگر از جوانان تحت تأثیر کلام ایشان قرار گیرد و ما هم هیچ حرفی بالاتر از سخن ایشان نداریم که بخش مهم آن در بیانیه گام دوم منعکس شده است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: سلسله بیانات مقام معظم رهبری در سال ٩٧، بر باورکردن نسل جوان دلالت دارد. نسل جوانی که یک‌بار در دوران دفاع مقدس خود را ثابت کرد که مزار بخشی از آنان در هویزه به میعادگاه عاشقان تبدیل شده است. جوانان در آن دوران اثبات کردند که می‌توان با دست خالی از دین خدا دفاع کرد.
سردار غیب‌پرور عنوان کرد: امروز جبهه نبرد از جبهه سخت به جبهه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و فضای مجازی و رسانه‌ای تغییر یافته و راه بقای انقلاب اسلامی و ترقی کشور در حضور مؤمنانه و خلاقانه جوانان است. وی ادامه داد: جوانان ما فقط به باور نیاز دارند و اگر آن‌ها را باور کنیم، بخشی زیادی از مشکلات حل خواهد شد. مشکل مسئولان این است که باور رهبر انقلاب نسبت به جوانان را ندارند و اگر مسئولان همین باور را نسبت به جوانان داشتند، مشکلات کمتری را داشتیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار