کد خبر: 946027
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
توسط شهردار ارومیه؛
شهردار ارومیه لایحه ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی شهرداری را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد.

محمد حضرت‌پور با حضور در صحن شورا، لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری ارومیه را تقدیم شورای شهر کرد تا نسبت به بررسی و تصویب آن اقدام شود.

ارزش این لایحه بالغ بر ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.

شهردار ارومیه، در مراسم تقدیم لایحه بودجه، در سخنانی با اشاره به اینکه اولویت اصلی مدیریت شهری در سال آینده ارتقای ارزش زندگی در بافت فرسوده است، اظهار داشت: محوریت اصلی در این زمینه نیز توسعه پایدار و زیست پذیری شهری است که با رویکرد مشارکت شهروندان و افزایش مسئولیت پذیری مردم بسته شده است.

وی، افزود: امورات جاری در بودجه سال آینده ۲۵ درصد از کل ارزش لایحه را تشکیل می‌دهد و ۷۵ درصد آن مشتمل بر امورات عمرانی است.

حضرت‌پور، تاکید کرد: در راستای افزایش رضایت کارمندان و کارکنان شهرداری، نسبت به بروزرانی حقوق مزایای کامندان اقدام می‌شود و همچنین در راستای تجهیز و ارتقای سطح توانمندی در سازمان‌های خدمات‌رسانی نظیر آتش نشانی تلاش خواهد شد.

وی، همچنین ابراز داشت: برای ایجاد زیرساخت لازم و نیز پرداخت هزینه‌های ضروری زندگی شهری بخش ویژه‌ای در نظر گرفته شده که در کنار توجه به موضوع ارومیه ۲۰۲۰ مدنظر قرار داده‌ایم.

شهردار ارومیه، از افتتاح فاز دوم تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در ۳ ماهه نخست سال آینده نیز خبر داد و گفت: تکمیل و بهسازی شهربازی چی‌چست، افتتاح فاز اول کمربندی عملیات کمربندی دوم شهر و نیز نوسازی بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی جزو اصلی‌ترین اقداماتی است که لایحه بودجه ۹۸ بر اساس آن تنظیم شده است.

در پایان مراسم، لایحه بودجه سال آینده شهرداری ارومیه در حضور اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار تقدیم ریاست شورای شهر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر