کد خبر: 944881
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
سردار غیب پرور در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی:
سردار غیب پرور گفت: هیچ مسئولی حق ندارد دستاورد‌های انقلاب را پای خود بنویسد، زیرا این دستاورد‌ها را مدیون مردم هستیم.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی استان مازندران که در شهرستان نکا برگزار گردید، ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام دهه فجر، پیروزی‌های انقلاب را دستاورد مردم دانست.

وی در ادامه افزود: هیچ مسئولی حق ندارد دستاورد‌های انقلاب را پای خود بنویسد، زیرا این دستاورد‌ها را مدیون مردم هستیم.

سردار غیب پرور با بیان اینکه تداوم انقلاب در گرو حضور مردم در صحنه است، افزود: تفاوت انقلاب ما با انقلاب‌های دیگر در مردمی بودن آن است و حضور مردم تضمین تداوم آن است، به همین دلیل فشار اقتصادی و تنگنا‌ها در ارده مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بی اثر است.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان مازندران که در خانطومان به شهادت رسیدند، اضافه کرد: در ابتدای جنگ بنی صدر رسما اعلام کرد که جنگ وظیفه ارتش است و نیازی به حضور مردم نیست؛ اما امام خمینی (ره) مخالف این نظریه بود و بعد از عزل بنی صدر مردم در جبهه‌ها حضور یافتند که فتوحات ما در جنگ از همان زمان آغاز شد.

سردار غیب پرور ضمن اشاره به رویکرد جدید بسیج در خدمت به مردم عنوان کرد: امروز خط مقدم ما در بسیج، معیشت مردم است، مردمی که همیشه پای انقلاب بوده و هستند.‌ای کاش مسئولین که من هم جزو آن‌ها هستم تکانی به خود بدهند و گرانی‌ها و نابسامانی‌های اقتصادی را حل کنند تا مردم برای مسائلی همانند خودرو سرگردان نشوند.

در پایان این مراسم که با حضور فرمانده سپاه مازندران، رئیس کمیته امداد مازندران و رئیس صداو سیمای مازندران برگزار شد، ۲۰۰ واحد مسکونی به محرومین و ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های کم بضاعت تحویل داده شد همچنین آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ پروژه عمرانی کلید خورد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
با سلا م. گذشته چراغ راه اینده است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
0
احسنت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار