کد خبر: 943550
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
تیم ملی ژاپن با شکست ویتنام اولین تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا لقب گرفت. سامورایی‌ها نخستین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها را در ورزشگاه آل‌مکتوم برگزار کردند و در نهایت نیز با کمک VAR و زدن یک گل راهشان را برای ادامه حضور در جام ۲۰۱۹ هموار کردند. روند ابتدایی بازی به گونه‌ای بود که احتمال شگفتی‌ساز شدن ویتنام وجود داشت تا اینکه گل دقیقه ۲۴ ژاپن با استفاده از کمک‌داور ویدئویی مردود اعلام شد.
شيوا نوروزی
 سرویس ورزش جوان آنلاین: پس از آن در نیمه دوم داور بازی با کمک VAR یک پنالتی به نفع ژاپن اعلام کرد و ریتسو دوان با باز کردن دروازه حریف یک برد ارزشمند را به تیمش هدیه داد. با توجه به برتری تیم ملی کشورمان مقابل چین، ایران و ژاپن روز دوشنبه برای صعود به فینال مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. به نظر می‌رسد کاپیتان تیم ملی ژاپن نگران اشتباهات هم‌تیمی‌هایش در مقابل ایران است. مایا یوشیدا بعد از برد مقابل ویتنام از بازی ژاپن ناراضی بود و تلاش کرد تا این نارضایتی را با عملکرد تیم‌های بزرگ باشگاهی مقایسه کند: «از عملکرد خودمان در برابر ویتنام راضی نیستم، اما مهم‌ترین چیز موفقیت و صعود بود که به این امر رسیدیم. هیچ تیمی نمی‌تواند در تمام بازی‌ها در سطح بالایی ظاهر شود. تیم‌هایی مثل رئال‌مادرید و سیتی نیز در برخی از بازی‌ها عملکرد خوبی ندارند، ولی در نهایت به پیروزی می‌رسند. در همه جام‌ها نیاز به برد است و مهم نیست که چگونه برنده شوید. باید اشتباهاتمان را کاهش دهیم و بهتر از این‌ها عمل کنیم.» ویتنام در حالی از گردونه رقابت‌ها حذف شد که تنها با یک پیروزی در مرحله گروهی جواز صعود گرفته بود و برخلاف انتظارات اردن را نیز از جام ملت‌ها حذف کرد. به همین خاطر بود که هانگ سئو، سرمربی کره‌ای از شاگردان ویتنامی‌اش رضایت کامل داشت.

قطر در یک‌چهارم
دیدار‌های این مرحله عصر دیروز با مسابقه کره‌جنوبی و قطر ادامه پیدا کرد. کره‌ای‌ها که به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی پا به این رقابت‌ها گذاشته بودند در طول بازی برتری محسوسی نسبت به قطر داشتند، اما شاگردان بنتو در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند تا این مردان سانجز باشند که در عین ناباوری با شوت تماشایی دقیقه ۷۵ عزیز پیروز این مسابقه حساس شوند و گام به مرحله یک‌چهارم نهایی بگذارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار