کد خبر: 936302
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز از تصادف ۱۰ دستگاه خودروسواری در اتوبان پیامبر اعظم مصدوم هشت نفر در این حادثه خبر داد.

محمد قلیزاده، از تصادف ۱۰ دستگاه خودرو در اتوبان پیامبر اعظم  خبر داد و اظهار کرد: این تصادف هشت مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: این تصادف زنجیره‌ای که در اتوبان پیامبر اعظم رخ داده بود ۹ خودرو سواری و یک دستگاه ۱۰ چرخ با یکدیگر برخورد و منجر به مصدومیت و محبوس شدگی ۸ نفر از سرنشینان خودروها شده بود که آتش‌نشانان با رعایت اصول ایمنی امداد و نجات تصادفات جاده‌ای مصدومان را به بیرون منتقل و برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

قلیزاده ادامه داد: آتش نشانان عملیات امدادی این حادثه را با ایمن سازی محل و تحویل صحنه حادثه به نیروی انتظامی به پایان رساندند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه در این مسیر اتوبان تصادفات رانندگی زیادی رخ می‌دهد از شهروندان درخواست کرد: توصیه‌های ایمنی را مورد توجه قرار داده و از انجام هر گونه اعمال ناایمنی که منجر به بروز حوادث ناگوار شود خودداری کنند.

فرزاد رحمانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در تشریح جزئیات این حادثه، اظهار کرد: این سانحه، عصر جمعه در محدوده یاغچیان و بر اثر برخورد چندین خودرو به هم رخ داد و نیروهای اورژانس را به محل حادثه کشاند.

وی افزود: براساس اطلاعات اولیه، این سانحه تاکنون، ۱۰ مصدوم برجای گذاشته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان  بیان کرد: شش دستگاه آمبولانس اورژانس برای امدادرسانی به مصدومان، عازم محل شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر