کد خبر: 935116
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه اسلامشهر:
علی اکبر جهانی نژاد گفت: بالغ بر 350 ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان اسلامشهر به اجرا در می‌آید.
محمدرضا عباسی

علی‌اکبر جهانی نژادجانشین فرماندهی سپاه سیدالشهدا اسلامشهر در نشستی با خبر نگاران ، اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته بسیج امسال، باهفته وحدت و نخستین هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر، برنامه‌های تدوین شده با محوریت این 3 مناسبت در سطح شهرستان به صورت متمرکز و غیرمتمرکز در پایگاه‌ها وحوزه‌های مقاومت بسیج  و کانون‌های اقشاری تحت پوشش به اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان انقلاب علیه کشور ما، بیان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی  دشمنان این انقلاب و اسلام همواره در تلاش نموده‌اند تا وضعیت کشور را غیر واقعی انعکاس دهند؛ در این راستا وظیفه همه اقشار جامعه است تا در مقابله با این توطئه‌ها، یک تصویر حقیقی نمایش دهد.

 جانشین فرماندهی سپاه ناحیه اسلامشهر، تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری بسیج  مستضعفین تصویر واقعی از کشور و یکی از مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران  شناخته شده و دشمن به همین دلیل با بسیج مخالف است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اسلامشهر، افزود: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی‌های انقلابی، شرکت جوانان در اعتکاف‌ها و عزاداری‌های حسینی و عاشورایی که روز به روز رونق بیشتری پیدا می‌کنند، شرکت در راهپیمایی اربعین، تشکیل گروه‌های جهادی بسیج سازندگی، کاروان‌های راهیان نور، تصویر واقعی از کشور است.

وی افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری که بسیج مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است، تاکید کرد: بسیج تنها در عرصه نظامی مطرح نیست و با بالندگی که در این شجره طیبه به‌وجود آمده  در همه عرصه‌های زندگی و جامعه حاضر و ملموس شده، در زمینه تحقیقات بسیار دقیق و حساس در سازندگی، مدد رسانی و خدمات رسانی، بسیج همواره پیشرو بوده است.
جهانی نژاد گفت: امسال هفته بسیج با شعار محوری بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت نام‌گذاری شده و در این راستا برنامه‌های هفته بسیج که از 29 آبان‌ماه تا 5 آذرماه تعیین و برنامه ریزی شده است.

وی تاکید کرد: هفته بسیج که یکی از دستاورهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، هفته یادآوری رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌هاست که در راه حفظ نظام و انقلاب در برابر دشمنان  است، تاکنون در تاریخ هیچ کشوری نتوانسته بدون ایثار و از خودگذشتگی به اهدافش برسد و بسیجیان در کشور مصداق ایثار هستند.

جهانی نژاد با تشریح برنامه‌های هفته بسیج و گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی، بیان کرد: پاکسازی از اراذل و اوباش در ۲۸ بوستان و پارک‌های شهرستان، سخنرانی در مدارس و مساجد با محوریت ایثارگری و رشادت در ۲۰ منطقه شهرستان و برگزاری یادواره شهدا را از اهم برنامه‌های فرهنگی است که به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور، در راستای ایجاد امیدآفرینی اقتصادی توسط بسیجیان اجرا می‌شود، گفت: ارائه تسهیلات بانکی، کمک به کم کردن هزینه‌های زندگی مردم، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از صنایع و کارگاه‌های کوچک خانگی از اقدامات انجام شده در منطقه است.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا شهرستان اسلامشهر، گفت: امسال ۳۵۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج پیش بینی شده که با همراهی همه مسوولین شهرستان و کمک‌های کمیته پشتیبانی شهرستان در سطح توسط پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های مقاومت، کانون‌های اقشاری نهادها و ارگان‌های انقلابی اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان، حضور بسیجیان در حرم امام راحل و اهدای تاج گل و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب و تجمع بزرگ بسیجیان و خانواده معظم شهدا در تالار باغ زندگی برنامه‌های شاخص هفته بسیج شهرستان اسلامشهر است.

جهانی نژاد افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، برگزاری جشنواره‌ها و کارگاه‌های مهارت آموزی و سبک زندگی، برگزاری سخنرانی بصیرت افزایی و نشست‌های سیاسی در مساجد و مدارس و اعزام هادیان سیاسی به مدارس، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برگزاری مانور اقتدار در چهاردانگه احمدآباد و بخشی از اسلامشهر، غبار روبی مزار شهدا در هفت نقطه از شهرستان، برگزاری جشن میلاد پیامبر( ص) و امام صادق علیه السلام و یادواره بزرگ بسیج کارگری در کارخانه ایران خودرو دیزل را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج می‌توان برشمرد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر با بیان برخی اقدامات جهادی انجام شده  در منطقه، تاکید کرد: اعزام گروه‌های جهادی تحت عنوان رسول مهربانی با همکاری دهیاران و بخشداران اسلامشهر به منظور محرومیت‌زدایی، افتتاح حرم شهدای گمنام قائمیه از دیگر  برنامه‌هایی است که در این هفته در سطح مناطق محروم شهرستان اسلامشهر به اجرا در خواهد آمد.
جهانی نژاد با تاکید براینکه نگاه خاص بسیج در سال جاری بلوغ ۴۰ سالگی انقلاب است، خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب  شکوهمند اسلامی ایران، برنامه‌های مختلفی با روز شمار ۴۰ روز مانده به ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان اسلامشهر پیش بینی شده که برگزار می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر