کد خبر: 934572
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
فرماندار اسلامشهر:
مسعود مرسلپور گفت :درهفته فرهنگی اسلامشهر، توانمندیهای شهرستان درابعادمختلف به نمایش گذاشته می شود.
بهاره عشقی صابر

مسعود مرسلپورفرماندارشهرستان اسلامشهر درنشست خبری  تشریح برنامه‌های هفته فرهنگی اسلامشهر، اظهارکرد:با برگزاری هفته فرهنگی می توانیم توانمندیها واستعدادهای  ناشناخته شهرستان اسلامشهر درابعادمختلف  شناسایی و به نمایش بگذاریم .

 مرسلپورافزود: درشهرستان اسلامشهر استعدادها و توانمندیهای بیشماری  وجود دارد که، با ابتکار استاندار تهران و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته،فرصتی فراهم شده تا بابرگزاری یک هفته فرهنگی توانمندیهای  بالقوه شهرستان را شناسایی و معرفی نماییم .

وی با اشاره به اینکه شاخصه فرهنگ ، زیربنای توسعه در ابعاد مختلف محسوب می شود ،افزود: ابعادمختلف توسعه درعرصه های گوناگون وهرمولفه‌ای ونگرشی یک پیوست فرهنگی  داشته  و با آن شناخته می شود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با ابرازاینکه با فرهنگ ، به رشد می‌رسیم وبدون فرهنگ به پستی خواهیم رسید ، تاکید کرد: فرهنگ دارای یک جایگاه خاصی است که هیچ مولفه دیگری نمی‌تواند جایگزین آن شود.

وی با اشاره به اینکه سه رویکرد نگاه به فرهنگ، شناخت فرهنگ و توجه به فرهنگ، باید دراین هفته  فرهنگی لحاظ شود، بیان کرد: با برنامه‌های پیش بینی شده به یاری خداوند و همکاری روسای ادارات و نهادهای خدمات رسان، ائمه جمعه و شهروندان گرامی ،ویژه برنامه های هفته فرهنگی  از 26 آبان تا 2آذرماه در شهرستان اسلامشهربرگزار خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر،تاکید کرد:درهفته فرهنگی تمام کسانی که به شهرستان اسلامشهر تعصب دارند، باید تلاش کنند، تا بتواند شهر خود را به دیگران خوب معرفی کند، تمام کسانی که در حوزه فرهنگ شهرستان اسلامشهر کوتاهی داشته‌‌اند می‌توانند در این هفته فرهنگ با تلاش و جدیت رفع تقصیرکرده و سهم خود را ادا کنند.

وی با اینکه در هفته فرهنگی پیش رو تلاش شده است تمام ذائقه‌ها و سلایق لحاظ گردد ،تصریح کرد: برنامه‌های مذهبی و قرآنی، ورزشی هنری از قبیل موسیقی و کنسرت و تئاتر از جمله برنامه‌های تدوین شده هفته فرهنگ شهرستان اسلامشهر است.

 نماینده عالی دولت در شهرستان اسشلامشهر ، افزود: با توجه به اینکه برگزاری هفته فرهنگی یک اقدام  شهرستانی است ،همه دستگاه‌ها و نهادها مکلف هستند که در اجرای این برنامه‌ها سهیم باشند و با استفاده از تمامی امکانات وپتانسیل های خود ،  توانمندیهای شهرستان را معرفی نمایند.

 وی تاکید کرد:با حمایت ازهمه هنرمندان و فعالان فرهنگی شهرستان اسلامشهر،سعی ما براین است که هنرمندان برند ومعروف شناخته شوندو به فعالیتهای هنری خود در اقصی نقاط کشور و بنام اسلامشهرفعالیت کنند و بدرخشند،  نه اینکه با حمایت شهرهای دیگر از وجود هنرمندان اسلامشهری ،برای شهر خود استفاده کنند.

 

مرسلپورگفت :برنامه‌های هفته فرهنگی باید باعث شناساندن اسلامشهر و برای همه ذائقه‌ها و سلیقه‌ها بوده و باید تاثیر گذار باشد، در این راستا  در تلاش هستیم که هفته فرهنگی با همین کیفیت و با شناخت نقاط قوت و ضعف  در سال های آتی نیز برگزار شده و ادامه دار باشد.

وی با بیان  اینکه برخی از نهاد ها مثل بخشداری‌ها و اداراتی مانند اداره ورزش و جوانان ،برنامه‌های ابتکاری و خارج از برنامه‌های تدوین شده دارند ،افزود: با اهتمامی که در دبیرخانه ستاد برگزاری هفته فرهنگ وجود دارد و با مشارکت ادارات و نهادهای مستقر درسطح شهرستان اسلامشهر، 650بیش از برنامه پیش بینی شده است که درحال حاضر 452 برنامه برای اجرا تایید شده است. 

قابل ذکر است که در ادامه این نشست  از پوستر  وطرح نماد هفته فرهنگی  اسلامشهر که توسط هنرمندان  اسلامشهری  طراحی  شده ، رونمایی گردید .

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
سلام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر