کد خبر: 927012
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
مبارزه سرسخت پلیس اصفهان با محتکران؛
فرمانده انتظامی استان از شناسایی انبار کالای احتکار شده به ارزش 145 میلیارد ریال و معرفی یک متخلف به دستگاه قضائی در عملیات مرصاد 11 خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: در ادامه ماموریت مقابله با محتکران کالاهای مورد نیاز مردم، عملیات مرصاد 11 از سلسله عملیات های قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل طراحی و به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد و کنترل فعالیت انبارهای شهر موفق شدند، انباری که نزدیک به یک سال از دپوی کالا در آن می گذرد و  هیچ گونه خروجی به بازار نداشته را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: کارآگاهان پس از شناسایی محل، همراه با بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت از آن بازدید و در نهایت یک محموله شامل ابزار و یراق آلات، لوازم بهداشتی ساختمانی و پمپ آب ایرانی و خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش این کالاها از سوی کارشناسان، 145 میلیارد ریال اعلام شده افزود: با توجه به اینکه موجودی انبار تاکنون به هیچ مرجع قانونی اعلام نشده و در هیچ سامانه به ثبت نرسیده بود احتکار بودن آن به اثبات رسید که در این رابطه یک متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی از راه اندازی گشت های ویژه پلیس برای مقابله با موضوع احتکار کالا خبر داد و گفت: گشت های مذکور که به صورت مشترک با بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت انجام می شود روزانه به طور متوسط 5 یا 6 انبار را مورد بازدید قرار می دهند.

سردار معصوم بیگی در پایان با هشدار به کسانی که اقدام به سودجویی کرده و باعث آشفته شدن بازار و مختل شدن زندگی مردم می شوند، گفت: از شهروندان نیز درخواست می کنیم در صورت مشاهده دپوی کالا در انبار، منزل و یا هر مکان دیگری در سریع ترین زمان ممکن موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا ماموران اقدامات قانونی را در این زمینه انجام دهند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر