کد خبر: 925844
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
توییتر اخیرا برخی از پست‌های ترامپ را به عمد لایک می‌کند تا برای کاربران نمایش داده شود.

جوان آنلاین: به تازگی اتفاق نادری در شبکه اجتماعی توییتر رخ داده است. زمانی که کاربر از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کند و در صفحه اصلی اکانت خود در حال مشاهده توییت‌ها است، توییت‌هایی از اکانت دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به وی نشان داده می‌شود.

کاربران در حالی این موضوع را گزارش داده‌اند که گویا توییتر به دلایل نامشخص توییت‌های ترامپ را برای افراد نمایش می‌دهد و بهانه نمایش این توییت‌ها نیز این است که دوستان این کاربر توییت ترامپ را لایک کرده‌اند.

این اتفاق چند روزی است که در حال رخ دادن است و موضوع زمانی حائز اهمیت شد که کاربران متوجه شدند برخی از توییت‌های توهین آمیز ترامپ توسط دوستان و آشنایانشان که مخالف سرسخت ترامپ هستند لایک شده است!

پس از بررسی‌های بیشتر کاربران مشخص شد که این توییت ها اصلا توسط فرد مذکور لایک یا همان پسند نشده است و این موضوع را سریع به توییتر اطلاع دادند.

توییتر نیز در پاسخ این افراد گفته است که مشکل پیش آماده یک باگ نرم افزاری است که مهندسان این شرکت در حال کار برای رفع آن هستند. اما نکته عجیب ماجرا اینجاست که چرا یک باگ و اشکال نرم افزاری باید فقط توییت‌های دونالد ترامپ را به کاربران نمایش دهد؟

عده ای می‌گویند که این اتفاق یک باگ نرم افزاری نیست و ترامپ سعی دارد تا سیاست‌های کودکانه و مضحک خود را از طریق شبکه اجتماعی توییتر عملی کند، تا بتواند طرفداران بیشتری پیدا کرده و توییت‌هایش را به این بهانه به همه کاربران نشان دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار