کد خبر: 925298
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
درمانگاه تخصصی و بخش جراحی ۲ بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر با حضور معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور افتتاح شد.
مسئول واحد فنی مهندسی مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاح این درمانگاه گفت: عملیات احداث این درمانگاه از بهمن‌‎ماه سال گذشته آغاز شد و امروز به بهره‌برداری رسید.
مجید فهیمی ادامه داد: مسئول واحد فنی مهندسی مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی استان با بیان اینکه ساختمان درمانگاه ۱۱۰۰ متر مربع است و با اعتبار ۵/۱ میلیارد تومان احداث شده است، افزود: درمانگاه شامل ۱۶ مطب برای پزشکان است و با افزایش فضای فیزیکی، امکان افزایش تعداد پزشکان و حضور ساعات بیشتر آنان در درمانگاه امکان‌پذیر است.
فهیمی با اشاره به اینکه پزشکانی اعم از عمومی، متخصص قلب و عروق، چشم و... در این درمانگاه حضور دارند، تصریح کرد: روزانه ۲ هزار نفر می‌توانند به شکل سرپایی از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.
وی تأکید کرد: تمام بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و سایر بیمه‌شدگان و حتی بیمارانی که بیمه نیستند می‌توانند به این بیمارستان مراجعه و از خدمات آن بهره‌مند شوند.
مسئول واحد فنی مهندسی مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی استان گفت: این درمانگاه براساس آخرین آیین‌نامه ساختمان‌سازی احداث شده و در مقابل زلزله نیز مقاوم‌سازی شده است.
فهیمی ادامه داد: از آخرین الگو‌های معماری در احداث درمانگاه استفاده شده و دارای فضای پر نور و شاد بوده و در سرویس‌های بهداشتی آن نیز از مصالح آنتی باکتریال برای کنترل عفونت و آلودگی استفاده شده است.
وی گفت: بخش جراحی ۲ بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر نیز که دارای مساحت ۴۵۰ مترمربع است با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان به طور کامل بازسازی شد و تمام تجهیزات مورد نیاز اعم از سیستم احراز پرستار را دارد.
فهیمی خاطرنشان کرد: این بخش دارای ۱۵ تخت و پنج اتاق معمولی و یک اتاق ایزوله است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار