کد خبر: 923587
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
معاون اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت : حوادث رانندگی در برخی محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان یک فوتی و 11 مصدوم برجا گذاشت .

ناصر سلمانپور افزود : واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 درکیلومتر 40 محور طرود - شاهرود 2 مصدوم برجا گذاشت.
وی تاکید کرد: مصدومان این حادثه ترافیکی پس از اقدامات نخستین برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند که یکی از مصدومان بدحال است .
معاون اورژانس شاهرود با بیان اینکه ساعت 8 و 32 دقیفه بامداد شنبه نیز در کیلومتر 145 محور شاهرود - سبزوار ، 10 کیلومتر بعد از روستای عباس آباد میامی خودروی سمند واژگون شد ، ادامه داد: چهار مصدوم این حادثه پس از اقدامات نخستین کارشناسان اورژانس 115برای ادامه درمان با آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند .
سلمانپور گفت : ساعت 6 و 32 دقیقه روز گذشته هم یک خودروی ساینا در کیلومتر 145 محور شاهرود - سبزوار واژگون شد که یک خانم 65 ساله در سر صحنه حادثه فوت کرد.
سلمانپور افزود: پنج مصدوم این حادثه با بالگرد اورژانس 115 شاهرود برای ادامه روند درمانی خود به بیمارستان امام حسین (ع) این شهر منتقل شدند.
محور شاهرود - سبزوار از راه های پرتردد کشور است، هر ساله حدود 20 میلیون رفت و آمد در این مسیر انجام شده و تعدادی حوادث رانندگی به وقوع می پیوندد.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 15 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر