کد خبر: 872042
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
سرپرست شهرداری کلانشهر تبریز عنوان کرد:
سرپرست شهرداری تبریز گفت: سنگین ترین و حساس ترین مسئولیت حمل و نقل عمومی کلانشهر تبریز بر عهده شرکت واحد اتوبوسرانی است.
مهندس محمد حسین اسحقی در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز با قدردانی از مدیران و کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تصریح کرد: ما باید در حل مشکلات رو به جلو حرکت نماییم و با ارائه راهکارهای عملی و علمی باید در جهت کاستن و رفع کمبودها در بستر زمان گام برداریم.

وی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر سنگین ترین مسئولیت در حوزه حمل و نقل عمومی کلانشهر تبریز بر عهده اتوبوسرانی است و در حقیقت اتوبوسرانی در طول 24 ساعت در حال خدمات رسانی برای همشهریان است چون در  طول روز در جابجا کردن و انجام سفرهای درونشهری مسافرین  و همشهریان عزیز فعال است و در شیفت شب نیز در آماده سازی ،تعمیر و نظافت ناوگان در حال خدمات رسانی می باشد.

 در ابتدای این جلسه فرخ جلالی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از عملکرد شرکت واحد در  خصوص خرید اتوبوسهای جدید و افزایش ناوگان،وضیعت نیروی انسانی،ساخت سایه بانهای جدید، خرید و راه اندازی آمبولانس جدید مرکز بهداشت شرکت و اتمام مراحل قرارداد خرید 50 دستگاه اتوبوس گازسوز و نیز مسائل و چالش های فرارو و همچنین  برنامه های آینده این شرکت ارائه نمود.

جلالی همچنین در ادامه تصریح کرد: در شرکت واحد اتوبوسرانی طرحی مبنی بر کاهش آلودگی هوا،اصلاح و بهبود فرآیندهای موجود با رویکرد کاهش هزینه و افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی در دستور کار قرار گرفته که در همین راستا و در آستانه بازگشایی مدارس 20 دستگاه اتوبوس دود زا از شبکه ناوگان بخش خصوصی خارج و اتوبوسهای بازسازی شده جایگزین خواهد شد و همچنین با بهره برداری از  13 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیر تندرو شاهد افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی شهروندان هستیم.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت واحد منتهی به سال 95 با حضور مهندس اسحقی سرپرست شهرداری کلانشهرتبریز،اعضای هیئت مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه و جمعی از سهامداران و معاونین این شرکت برگزار گردید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر