کد خبر: 871788
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
همزمان با عید غدیر خم، بهره برداری از 75 مسجد با حضور حجت الاسلام احمد مروی معاون دفتر مقام معظم رهبری در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

در اين مراسم نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: با عنایت مقام معظم رهبری و کمک مردم 80 مسجد برای مرمت، تکمیل و بهره برداری در استان در نظر گرفته شد که 75 مسجد در روز عید غدیر به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: این مساجد با عنایات مقام معظم رهبری، کمک های مردمی و خیران تکمیل،مرمت و آماده بهره برداری شده است.

به گفته وی در سال 94 حدود 38 مسجد در مرحله اول با اعتباری افزون بر 35 میلیارد ریال با مشارکت مردم، تکمیل و با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری بهره برداری شد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در مرحله دوم نیز تعداد 80 مسجد با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال با مشارکت مردم برای تعمیر و تکمیل در نظر گرفته شد که از این تعداد 75 مسجد پایان یافته و 5 مسجد دیگر در حال تکمیل می باشد.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: سهم شهرستان شهرکرد از مرمت و تکمیل مساجد 6 مسجد، بروجن 2، لردگان 15، اردل 15، کوهرنگ 10، سامان 9 ، بن 5 ، فارسان 5 و شهرستان کیار 8 مسجد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار