کد خبر: 871733
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:
عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی برای حفظ ارزش‌های اسلامی، این نیرو را بهترین اجرا کننده فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توصیف کرد.

 به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ،آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در دیدار سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان                  بیان داشت: امروز همه شیعیان و پیروان ولایت به وجود افراد مؤمن، انقلابی و ولایتمدار در بین نیروهای نظامی و انتظامی افتخار می‌کنند و این خود نعمت بزرگی است که در عصر حاضر نصیب مردم ایران شده است.

وی با بیان اینکه اجرای معروفات و جلوگیری از منکرات در جامعه اسلامی بر عهده نیروی انتظامی قرار داده شده است، گفت: پلیس بهترین اجرا کننده فریضه امر به معروف و نهی از منکر است چرا که با زبان، عمل و رفتار خود مردم را به سمت رعایت قوانین اسلام در جامعه فرا می‌خواند.

امام جمعه موقت اصفهان ابرازنمود: نیروی انتظامی در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه یک سری ابتکاراتی داشته که بسیار قابل توجه است و بایستی دستگاه‌های دیگر از این سازمان الگو بگیرند.

آیت‌الله مهدوی بر حمایت و پشتیبانی علما و روحانیون از طرح‌ها و مأموریت‌های اثر گذار نیروی انتظامی، در راستای برقراری هرچه بیشتر امنیت جامعه تاکید کرد و اذعان داشت: نیروی انتظامی همواره بیشترین ارتباط و تعامل را با حوزه علمیه و مجموعه علما داشته که امیدواریم این همکاری‌ها بیشتر و بهتر ادامه داشته باشد.

سردار معصوم بیگی نیز در این دیدار با تبریک عید سعید غدیر خم، خدمتگزاری برای مردم شریف، شهیدپرور، ولایت مدار، عالم پرور و فرهنگ‌پرور اصفهان را افتخاری بزرگ برای مسئولان، به ویژه مسئولان نیروی انتظامی دانست و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی رابطه نیروی انتظامی و علمای دین بسیار خوب است و همین موضوع باعث شده تا این نیرو بتواند در اجرای مأموریت‌های خود با موفقیت عمل کند.

وی از علما و روحانیون به عنوان چراغ راهنما و هدایت‌گر جامعه نام برد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای ایجاد هرچه بهتر فضای دینی و معنوی در مجموعه خود که در حکم انتصاب فرمانده ناجا از سوی مقام معظم رهبری به آن تاکید شده بود، نیازمند راهنمایی و هدایت عالمان دینی است تا بتواند به این فرمایش معظم اله جامه عمل بپوشاند.

معصوم بیگی ارتباط با علما و روحانیت را در دستور کار همیشگی نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: معتقد هستیم اگر ارتباط ما و ملت با علما و روحانیون قطع شود حتماً دچار افول خواهیم شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار