کد خبر: 871298
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
در اقدامی مبتکرانه و خلاقانه در سالروز عید غدیر توسط جانباز دفاع مقدس همراه با گل و شیرینی، کتاب در بین مردم شهر نایین توزیع شد.

به گزارش جوان آنلاین ،سردار حاج محمد کریمی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و بانی عمل خیر توزیع کتاب در نائین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در بحث آتش به اختیار فرهنگی، امسال تصمیم به توزیع کتاب در بین مردم گرفتم.

وی با اشاره به این‌که توزیع گل و شیرینی در جای جای شهرنائین صورت گرفت گفت : نشر سیره و زندگانی علی (ع) وظیفه شیعیان است و جوانان  شیعی باید مسئله غدیررا عمیقاَ بلد باشند ومن امسال تصمیم گرفتم که هزینه توزیع شیرینی را صرف تهیه کتاب فرهنگی کنم و در سالروز عید غدیرکتب را در بین مردم توزیع کنم.

این جانباز هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در این راستا بالغ بر 1500 جلد کتاب با عنوان «سبک زندگی علوی» در ایام عید سعید غدیر در بین مردم توزیع شد.

این جانباز شجاع هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی و علوی از جمله مهم‌ترین اهداف بنده در زمینه توزیع این کتاب در بین مردم بود .

حاج محمد کریمی در ادامه تصریح کرد: همچنین مسابقه‌ای بر اساس محتوای کتاب استخراج شده است و در قالب پرسشنامه‌ای که در انتهای کتاب قرار دارد، برگزار می شود؛ علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با ارائه پاسخنامه تا پایان شهریور در این مسابقه شرکت کنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار