کد خبر: 871136
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کاندیدای شهرداری اردبیل خواستار شد
کاندیدای شهرداری اردبیل گفت: بنده در مسئولیت شورای شهر اردبیل در چهار دوره همواره بر احداث پارکینگ مشارکتی تاکید داشتم و به عنوان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار در عهده‌داری مسئولیت شهرداری نیز بر این موضوع دوباره تاکید کردم.

جواد زنجانی در حاشیه ارائه رزومه و برنامه کاری خود برای تصدی شهرداری اردبیل به خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که در برنامه خود ارائه کردم جذب سرمایه‌گذاری به شکل مشارکتی در احداث پارکینگ است که به شدت اردبیل از نبود پارکینگ‌های مناسب و طبقاتی رنج می‌برد.

وی بیان کرد: باید شورای شهر 20 درصد سطح تجاری رایگان در احداث پارکینگ به سرمایه‌گذاران ارائه کند و در کنار آن سرمایه‌گذاران راغب باشند تا با 80 درصد سطح اشغال پارکینگ نسبت به احداث آن اقدام کنند.

کاندیدای شهرداری اردبیل با بیان اینکه برای عهده‌داری مسئولیت شهرداری اردبیل در مجموع و در قالب 9 هدف‌گذاری کلان 40 استراتژی و برنامه در  قالب 55 سلسله برنامه اهداف و رویکردها را تقدیم شورای شهر کرده است گفت: خروجی این برنامه ارتقای زندگی شهروندان و افزایش مشارکت مردم در توسعه شهر و توجه به سرمایه‌گذاری و کاهش تصدی گری دولتی خواهد بود که امیدواریم با بهبود عبور و مرور و بازسازی مناطق مختلف شهر نسبت به احیای هویت شهری و همچنین احقاق حق شهروندان در برخورداری از یک شهر سالم با سیمای زیبا تلاشی جدی انجام دهیم.

زنجانی محور همه این فعالیت‌ها را رعایت اصل اجتماعی در ارتقای فرهنگ شهری با سمت و سوی ارزش‌ها و باورهای دینی و اعتقادی توصیف کرد و گفت: بنده بر این باورم که اگر نظر شورای شهر بر انتخاب بنده برای تصدی شهرداری اردبیل باشد قطعا به عهدی که با مردم در توسعه و عمران شهر اردبیل می‌بندم در هر زمان پایبند بوده و هر چه در توان و بضاعتم باشم در این مسیر حرکت کنم.

وی با یادآوری اینکه قطعا از رفتارهای غیرعقلانی و غیرمنطقی پرهیز کرده و به اصل مشورت و شورامحوری در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها اعتقاد راسخ خواهم داشت گفت: هر تصمیمی ا عضای شورای شهر اردبیل بگیرند برای ما محترم است و قطعا تصمیمات اعضای شورای شهر و خرد جمعی مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

کاندیدای شهرداری اردبیل با بیان اینکه باید هر چه سریع‌تر برنامه پنج ساله دوم شهرداری اردبیل در فاصله 96 تا 1400 تدوین شود، افزود: افزایش سرانه بودجه شهر، افزایش درآمد پایدار شهری، مدیریت و برنامه‌ریزی با رویکرد حمایت از بخش خصوصی مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

زنجانی ادامه داد: برخلاف سال‌های گذشته باید امسال 500 میلیارد تومان درامد شهرداری و تعهدات آن تحقق پیدا می‌کند که در چنین شرایطی امکان تحقق آن وجود ندارد و ما چاره‌ای جز حمایت از بخش خصوصی و فعالان توانمند سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه‌های مختلف نداریم و امیدواریم با این رویکرد و نگرش بتوانیم تحول جدی را در شهر رقم بزنیم.

وی با یادآوری اینکه با توزیع عادلانه امکانات در مناطق مختلف شهر و پرهیز از تمرکزگرایی سعی خواهیم کرد با ارائه خدمات شهری سطح رفاه هموطنان را افزایش دهیم گفت: با توجه جدی به کاربری‌های عمومی و تعامل با دستگاه‌های دولتی و استفاده از همراهی دولت تدبیر و امید در کمک به شورا و شهرداری‌ها سعی خواهیم کرد از همه امکانات دولتی و بخش خصوصی برای توانمندسازی مدیریت شهری استفاده کنیم.

کاندیدای شهرداری اردبیل با ناشایست خواندن برخی فضاسازی‌های کاذب در فضای مجازی مبنی بر توجه شهرداری به متن و اصل شهر  و پرهیز از ارائه خدمات به حاشیه و مناطق اطراف شهر گفت: نباید به چنین تبلیغات انتخاباتی دامن زد چرا که شورا و شهرداری نماینده همه مردم اردبیل بوده و قطعا در برنامه‌ریزی‌ها  و هدف‌گذاری‌ها سعی بر ارائه خدمات به شکل عادلانه و شایسته خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر