کد خبر: 871027
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
رسول كربكندي
حذف سپاهان و ذوب‌آهن از جام حذفي اتفاق تلخي براي فوتبال اصفهان است. اين طبيعت جام حذفي است كه شگفتي‌هاي اينچنيني رقم مي‌خورد كه نه‌تنها در ايران بلكه در كل دنيا از اين اتفاقات رخ مي‌دهد. اين دو تيم سال‌ها در همين جام حذفي قهرماني‌هاي متعدد داشتند، اما حذف تيمي مثل ذوب‌آهن مقابل يك تيم دسته اولي آن هم در حالي كه حدود 40 دقيقه 10 نفره بود خيلي تلخ‌تر است. از طرفي هم سپاهان با يارگيري كه انجام داده، نشان داده بود كه براي قهرماني بسته شده است و اين نتيجه براي اين باشگاه هم غيرقابل هضم است.
 
صبر و تحمل هواداران اين تيم شايد تمام شده باشد؛ چراكه نتايج خوبي نگرفته‌اند و هر دو تيم از تيم‌هاي بزرگ ايران هستند كه ناباورانه حذف شدند. به هر حال اين اتفاق رخ داده و به جز سپاهان و ذوب‌آهن تيم‌هايي مثل سايپا و پارس‌جنوبي هم حذف شدند، اما اين مسئله نمي‌تواند از انتقادهايي كه به سپاهان و ذوب‌آهن مي‌شود، كم كند. اين نتايج براي فوتبال اصفهان خوب نيست و يك فرصت قهرماني از دست اين دو تيم خارج شد؛ چراكه آنها مي‌توانستند در جام حذفي قهرمان شوند. البته شايد سپاهاني‌ها تحت‌تأثير اظهارات اعضاي تيم صنعت نفت قرار گرفتند كه در ابتدا عنوان كردند در اين جام شركت نمي‌كنند و بعد گفتند كه با تيم دوم به اين مسابقات مي‌آيند و اين موضوع از لحاظ رواني بازيكنان سپاهان را تحت‌‌تأثير قرار داد.
 
ذوب‌آهني‌ها هم فكر مي‌كردند با يك تيم ليگ يكي بازي مي‌كنند و مي‌توانند راحت از اين مرحله عبور كنند كه تفكر اشتباهي بود. به هر حال هر دو تيم بزرگ غافلگير شدند و بايد هر چه سريع‌تر خود را جمع و جور كنند، زيرا مسابقات ليگ در پيش است و اگر از نظر روحي شرايط تيم‌ها خوب نباشد احتمال دارد كه در ليگ هم به آنها ضربه بزند. هرچند كه بايد پذيرفت كه تيم‌هايي مثل سپاهان و ذوب‌آهن همواره در بالاي جدول بودند، اما امسال پرسپوليس باز هم تيم قدرتمندي است و حتي مي‌تواند در هر دو جام قهرمان شود. آنها برنامه‌ريزي خوبي كردند و شانس مسلم قهرماني هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار